וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה היא אתם

דידי חנוך

4.5.2009 / 2:25

רוצים לצלם ב-HD בלי ידיים? מצלמת הוידאו הלבישה של Twenty20 תאפשר לכם לעשות את זה, והיא גאדג'ט היום שלנו

מצלמות קסדה אינן דבר חדש. הן קיימות כבר כמה שנים, ומאפשרות לצלם מנקודת המבט שלכם בעודכם נוסעים, רצים או הולכים. אבל עד כה, היו להן כמה בעיות: הן היו גדולות מדי, כבדות מדי וצילמו באיכות ירודה.

Twenty20 היא חברה שמשווקת מצלמות לבישות כבר כמה שנים, והמוצר החדש שלהם הוא הראשון מסוגו שנראה לנו כמו אופציה שהיינו מוכנים לנסות במצבים מסוימים. קבלו את VholdR ContourHD, מצלמת וידאו קטנטנה ונטענת שמופעלת בכפתור אחד ומצלמת ברזולוציה של 1280x720 בעזרת חיישן 5 מגפיקסל. היא מפיקה קבצי Mov אותם היא שומרת על כרטיס SDHC שיכול כרגע להגיע לנפח של 16 גיגבייט. זמן הסוללה שלה הוא עד שעתיים.

אבל הקטע שלה, כאמור, הוא הלבישות. היא מגיעה עם מרכב שמאפשר לה להתחבר לקסדה, משקפיים, ידיות של אפניים, רכב או כל דבר אחר. והיא שוקלת 116 גרם, כך שגם לא תכביד במידה נוראה על הלובש. כשהיא נמצאת על קסדה, המצלמה יכולה להיות ממוקמת קרוב מאד לעין, כך שיהיה לכם מושג מה בדיוק אתם מצלמים.

באתר היצרנית - ראו קישור - תוכלו למצוא לא מעט סרטונים שצולמו במצלמה, ומדגימים את היכולת שלה להעביר חוויות כמו רכיבה על אפנוע, סקי וטיפוס הרים כפי שמצלמות רגילות מתקשות לעשות. קונטורHD עולה 280 דולרים, ניתן להזמין אותה כבר עכשיו והיא תישלח לרוכשים החל מה-15 במאי.

אקשן?

ומה אתם אומרים? רואים את הפונטציאל או חושבים שמדובר בשטות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully