וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטבוק של פלאפון

דידי חנוך

4.5.2009 / 15:19

חברת פלאפון מתחילה לקיים את ההבטחה לשווק מחשב נייד עם מודול סלולרי. חבל שהיא לא השכילה לתמחר אותו באופן תחרותי

חברת פלאפון מודיעה היום כי היא מתחילה לשווק את LG X110 עם מודול סלולרי וחבילת גלישה. מדובר במימוש של תוכניות עליהן עובדת החברה זמן לא קצר, ובתחילת הפיכתה למשווקת מחשבים ניידים מן המניין.

החברה מוכרת את המחשב במחיר של 36 תשלומים חודשיים של 89 ש"ח. כלומר, 3204 ש"ח. עם ההשקה, מוכרת החברה את המחשב בזיכוי מלא בתנאי שהלקוחות רוכשים חבילת גלישה בנפח 20 גיגה במחיר 189 ש"ח לחודש. חבילת הגלישה מגיעה עם התחייבות ל-18 חודשים, אבל הזיכוי נמשך רק כל עוד הלקוח שומר על החבילה.

כלומר, לקוח שיבחר להישאר בחבילת גלישה ישלם 6,804 ש"ח במשך שלוש שנים על המחשב פלוס חבילת גלישה. זה מחיר דומה מאד למה שישלם לקוח שירכוש את המחשב בשוק החופשי - הוא עולה כ-2,400 ש"ח וישלם את המחיר הנוכחי (125 ש"ח בחודש) של חבילת הגלישה הבלתי מוגבלת של סלקום במשך שלוש השנים הקרובות. כמובן, במשך שלוש השנים הקרובות צפויות החברות לשדרג את הרשתות שלהן לטכנולוגיית LTE, ובהחלט ניתן לצפות שהמחירים ירדו והמהירויות יעלו.

לקוח שיבחר להפסיק את חבילת הגלישה לאחר תום תקופת ההתחייבות ישלם 5,004 ש"ח על שנה וחצי של אינטרנט + מחשב שעולה כרגע 2,400 ש"ח. וכל הדברים אמורים רק במבצע לתקופת ההשקה. כאמור, המחיר הרשמי של המחשב ללא חבילת גלישה הוא 3,204 ש"ח.

יש לציין שהמחשב שפלאפון משווקת מגיע עם סוללת 6 תאים ועם מודול סלולרי, לעומת סוללת 3 תאים שבמפרט הנפוץ של המחשב. אך ניתן למצוא את המחשב עם סוללת 6 תאים במחיר של 2,500 ש"ח, ושיווק המחשב עם מודול סלולרי הוא אינטרס ישיר של החברה, ולכן הנ"ל מסובסד בדרך כלל במחיר חבילת הגלישה.

היינו מצפים לראות מפלאפון, שרוצה להפוך למתחרה חשובה בתחום המחשבים הניידים בישראל, סבסוד משמעותי של המחיר על מנת להפוך את חבילת הגלישה היקרה למשתלמת גם בטווח של שלוש שנים. ודאי שלא היינו מצפים לרכוש מחברת סלולר מחשב שעולה מאות שקלים יותר ממחירו בשוק החופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully