וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענון אבטחה

דידי חנוך

5.5.2009 / 12:27

רוצים להתקין אנטי וירוס חדש, אבל הישן מסרב ללכת? AppRemover, תוכנת השבוע שלנו, תפתור את הבעיה

מחשבים רבים כיום מגיעים עם תוכנות אבטחה. ליתר דיוק, הם מגיעים עם גרסאות הדגמה של תוכנות אבטחה. ליתר עוד יותר דיוק, הם מגיעים עם גרסאות הדגמה של תוכנות אבטחה שאתם לא באמת רוצים אצלכם במחשב.

אנו נמצאים בעידן האנטי וירוס החינמי, בו החלופות שלא עולות כסף מספקות תמורה טובה לפחות כמו המוצרים היקרים, כך שאין בעיה להחליף את התוכנות האלה במתחרות החינמיות המצוינות. וזה נכון גם אם שגיתם בעבר והתקנתם את אחת התוכנות היקרות והכבדות.

אבל כשבאים להחליף אותן, מתגלה בעיה: חלק מתוכנות האבטחה ממש לא אוהבות שמסירים אותן מהמערכת. הרצת תוכנת ההסרה המובנית שלהם לא מסירה אותן לגמרי. במקרה של סימנטק ומקאפי ניתן להוריד תוכנה של היצרניות שאמורה להסיר כל זכר, אבל זה קצת מדאיג: האם אנחנו אמורים לסמוך על החברות שבנו את היישומים שלהן כך שבלתי אפשרי להסיר אותם שהפעם יעשו עבודה טובה בכך?

זה המקום בו נכנסת לתמונה AppRemover. בניגוד לתוכנות הסרה אחרות - כמו Revo Uninstaller המעולה והחינמית עליה המלצנו בעבר - AppRemover היא תוכנה מאז ממוקדת. היא סורקת את המחשב שלכם, מאתרת את תוכנות האבטחה המותקנות בו, ומאפשרת לכם לבחור מה אתם רוצים להעיף.

הממשק שלה פשוט ונקי, ומכיוון שהיא ממוטבת לרשימה ספציפית של תוכנות - ראו קישור - היא עושה עבודה מצוינת בהסרתן. אם אתם מרגישים שאתם מוכנים לשדרג את עצמכם לאנטי וירוס חינמי (AVG, Avast, AntiVir), הסרת התוכנה הנוכחית שלכם היא בהחלט חלופה שכדאי לשקול. AppRemover היא תוכנה חינמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully