וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרס ה-Webby

בין הזוכים בפרסי ה-Webby השנה ניתן למצוא סלבריטאים שעשו שימוש משכיל ברשת, ואת שירות המיקרו-בלוגינג Twitter

הזוכים בתחרות ה-Webby – אחד הפרסים הנחשבים ביותר שמוענקים לפעילות אינטרנטית, נחשפו לפני מספר דקות. בין הזוכים ניתן למצוא לא רק אתרים, אלא גם אנשים משפיעים בתחום הרשת ואף סלבריטאים שמשכילים להשתמש באינטרנט כדי לקדם את עצמם.

המפורסמים שזכו השנה בפרסים הם ג'ימי פאלון – המנחה שהחליף את קונאן אובריאן כמנחה של אחת מתוכניות הלילה של רשת NBC והביא עמו תפיסה על פיה צריך להתייחס למה שקורה ברשת באותה הדרך בה מתייחסים לתעשיית הקולנוע והמוזיקה; המוזיקאי טרנט רזנור מ-Nine Inch Nails שמשכיל לקדם את המוזיקה של NIN דרך האינטרנט ומתנגד לניסיונות של חברות התקליטים לרדוף אחרי משתפי רשת; יוצר Family Guy סת' מקפרליין שמפיק גם סרטונים שמופצים בחינם ברשת; הקומיקאית שרה סילברמן שהכינה את הקליפ בו היא עושה את מאט דיימון; וליסה קודרו – לשעבר פיבי מ'חברים', שמככבת כיום בסדרת הרשת Web Therapy.

מעבר לכך, שירות המיקרו-בלוגינג Twitter זכה בפרס פריצת השנה; נגן הפרקים המלאים של NBC הוא אתר הפס הרחב של השנה; אתר התמונות Flickr זכה בפרס הקהילתיות; המגזין המקוון The Escapist קיבל את פרס אתר המשחקים; ו-TheOnion הוא אתר השנה בקטגוריית ההומור.

פרסי ה-Webby מוענקים על ידי האקדמיה הבינלאומית של אמנויות ומדע דיגיטלי. בכל שנה, זוכים עשרות אתרים בפרס של האקדמיה, ועשרות נוספים זוכים בפרס חביבי הקהל. שווה לעיין ברשימת הזוכים כדי להכיר אתרים חדשים ומעניינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully