וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך את החסרון ליתרון

דידי חנוך

6.5.2009 / 3:13

המעגן של unitek יושב בסלוט עודף של כונן קשיח ומאפשר לכם לחבר למחשב כרטיסי זיכרון וגם עוד כונן קשיח קטן

לרובנו יש במחשב חריץ מיותר אחד לפחות לכונן קשיח או כונן CD/DVD. הימים בהם היה צורך בשני כוננים אופטיים חלפו מזמן, ולמי יש כיום יותר משני כוננים קשיחים? חברת Unitek מציעה פתרון למקום הריק הזה, ומביאה לנו גאדג'ט אולד סקול אמיתי: קורא כרטיסים. כן, אותו הדבר שיש בכל מחשב נייד כיום ושניתן למצוא גם בלא מעט זכרונות פלאש וגאדג'טים קטנים נוספים.

אבל למי שמשתמש במצלמה או טלפון סלולרי עם כרטיס זיכרון גדול ומשתמש כו כדי להעביר מדיה, זמינותו של קורא הכרטיסים במחשב עצמו יכולה להיות נוחה מאד. אנחנו חייבים להודות שאיבדנו בשנים האחרונות לא מעט קוראי כרטיסים. אבל כינינו את המוצר של יוניטק "מעגן", ולא בכדי. זה לא רק קורא כרטיסים, כי אם גם מקום בו תוכלו לשים כונן קשיח בגודל 2.5 אינץ', מהסוג הנפוץ בעיקר במחשבים ניידים. ובנוסף לכל אלה, יש בחזית המכשיר חיבור חשמל בן 4 פינים וחיבור E-SATA נוסף, כך שתוכלו לחבר כונן קשיח נוסף למחשב - נוח למי שרוצה להעביר קבצים לכונן לפני התקנתו במחשב אחר, לדוגמה.

קורא כרטיסים הופך שימושי במיוחד למי שמחזיק לצד המחשב הנייח גם נטבוק. כרטיסי זיכרון יכולים להוות תחליף קטן עוד יותר לדיסקונקי, ולסייע בפיצוי על אחד החסרונות הגדולים ביותר של הנטבוקים - היעדר כונן אופטי.

כפי שניתן לצפות, המעגן תומך בסטנדטים המקובלים כיום, והחיבורים שלו הם SATA II ו-USB 2.0. הוא עולה 49 דולרים ונמכר באחת מחנויות הגאדג'טים המקוונות החביבות עלינו: בראנדו.

יש לכם מקום פנוי?

ומה אתם אומרים? תוכלו לחשוב על שימוש למעגן הרב שימושי של יוניטק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully