וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקינדל גדל

דידי חנוך

6.5.2009 / 18:05

אמזון הכריזה היום על Kindle DX גרסה חדשה וגדולה יותר של הספר האלקטרוני שלה, המיועדת בעיקר לספרי לימוד ועיתונים

בארוע שנערך היום בניו יורק, הכריזה חברת אמזון על Kindle DX, גרסה גדולה יותר של הקינדל, הספר האלקטרוני המצליח שלה. הגרסה החדשה כוללת מסך בגודל 9.7 אינץ' ומוסיפה יכולת מובנית לקרוא קבצי PDF, שעד כה היה צורך להמירם. אחת הביקורות שנמתחו על הדגמים הקודמים של הקינדל היתה שאינם טובים במיוחד בהצגת תכני עיתונים. הגרסה החדשה, שמותאמת יותר לפורמט הגדול של עיתון, תכלול מנויים זולים יותר לניו יורק טיימס, וושינגטון פוסט והבוסטון גלוב.

קינדל DX ניחן ברזולוציה משופרת, כך שהוא מסוגל להציג תמונות באופן סביר יותר מקודמיו. עם זאת, הוא עדיין מציג רק גווני אפור, שחור ולבן. הדגם החדש כולל מד תאוצה, כך שהתצוגה משנה אוריינטציה כאשר מסובבים אותו על הצד. הוא מצויד בזיכרון פנימי של 3.3 גיגבייט. כמו כן, שופרה מידת השליטה שיש למשתמש על התצוגה. כעת ניתן לא רק לקבוע פונט כי אם לקבוע מספר מילים בשורה.

קינדל DX מיועד במידה רבה לסטודנטים, כאשר גודלו מותאם לגודל ספרי לימוד והוא מסוגל להציג תרשימים מפורטים. אמזון הכריזה במסיבת העיתונאים על עסקאות עם שלושה מהמוציאים לאור הגדולים בארצות הברית בתחום הספרים האלקטרוניים.

יחסית למכשיר המיועד גם לסטודנטים, קינדל DX יקר מאד. הדגם החדש עולה 489 דולרים, לעומת 359 הדולרים שעולה קודמו שנחשב גם הוא למכשיר לא זול. במסיבת העיתונאים הכריזה אמזון על עסקאות עם מספר אוניברסיטאות, ש"יפיצו" מכשירים לסטודנטים, אך לא ברור האם מדובר במכירה, חלוקה או סובסידיה. כמו בדגמים הקודמים, גם כאן המחיר כולל קישוריות סלולרית, להורדת ספרים ומגזינים.

כמו הדגמים הקודמים, גם קינדל DX נמכר ללקוחות בצפון אמריקה בלבד, והקישוריות הסלולרית שלו תעבוד בארצות הברית בלבד. לקוחות ישראליים יאלצו להמשיך לחכות לדגם בינלאומי, או לרכוש את אחד המוצרים המתחרים כגון זה של סוני. קינדל DX זמין כעת להזמנות מוקדמות ויימכר החל מהקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully