וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים של השבוע

8.5.2009 / 3:44

משתיק קול, מצלמה זעירה, משטח קירור, מעגן ועכבר זעיר. אחד מאלה היה גאדג'ט השבוע שלנו. איזה? התשובות בפנים

בראשון שרנו

משתיק המיקרופונים מיום ראשון לא זכה לתמיכה רבה. מסתבר שאנשים רוצים שישמעו אותם. אולי היינו צריכים להזכיר שגם השכנים עשויים לרכוש וויי ולהתחיל לשיר. בכל מקרה, התחלה פושרת לשבוע עם 52 אחוזי תמיכה מקרב 326 גולשים בלבד.

בשני תיעדנו

מצלמת הקסדה של יום שני היתה להיט. היא אמנם לא זכתה להצבעות רבות מאד, אבל זה היה שבוע חלש בהצבעות - בין השאר כי המדור הובלט פחות עקב עומס בחומרים באתר - וכך זכתה למספר ההצבעות הרב ביותר. האחוזים הגבוהים לא זקוקים לתירוץ, ועם 86 אחוזי תמיכה מקרב 570 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי קיררנו

משטח הקירור שמוסיף לטנבוקים את מה שחסר להם - כונן אופטי, עוד מקום אחסון - זכה גם הוא למספר תגובות והצבעות לא רב ואחוזי תמיכה גבוהים. עם 388 מצביעים ו-85 אחוזי תמיכה, אנחנו לא יכולים לומר שאיננו מרוצים.

ברביעי חיברנו

מעגן הכוננים הקשיחים של חברת יוניטק הוא ככל הנראה המוצר השימושי ביותר שהעלינו השבוע, מכיוון שהוא מנצל מקום פנוי באופן מוצלח ביותר ומוסיף לכל מחשב נייח קורא כרטיסים. הוא זכה ל-82 אחוזי תמיכה מקרב 455 מצביעים.

בחמישי מזערנו

העכבר שטוען לתואר "הקטן ביותר בעולם" יושב על קו התפר בין "מגניב" ל"מאעפן". המזעור ללא ספק מגיע עם מידה של מגניבות, אבל אנחנו לא בטוחים שהדבר הזה לא קטן מכדי להיות שמיש. ההצבעות שיקפו את המציאות, עם 55 אחוזי תמיכה בלבד מקרב 516 גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully