וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאף מקוון

דידי חנוך

12.5.2009 / 3:29

העתיד הולך ומתקרב, ונראה שהוא יכלול מוצרים כמו גאדג'ט היום: משאף שיעדכן את התיק הרפואי שלכם אוטומטית

לפני מספר שבועות כתבנו כאן על משאף אסתמה עם GPS שעשוי לסייע למחקר בנוגע לסיבות למחלה. היום יש לנו בעבורכם גרסה אחרת למשאף, שהטכנולוגיה בה אישית בהרבה.

מדובר במוצר הראשון שמשתמש בפלטפורמה בשם Vena, שפותחה על ידי החברה הבריטית Cambridge Consultants, שנועדה לחבר את המכשירים הרפואיים בהם אנשים משתמשים למאגרי המידע הרפואיים הנבנים כיום. כך, בהנחה שאתם נמצאים בארץ עם תיק רפואי מקוון, יספר המשאף שלכם למאגר כמה פעמים השתמשתם בו ומתי. המכשירים משתמשים בבלוטות' ובסטנדרט אינפרה אדום חדש יחסית בשם IEEE11073 על מנת להסתנכרן עם הרשת באמצעות מחשב, טלפון סלולרי או מכשיר ייעודי המחובר לרשת.

המידע שייכנס יהיה זמין לרופאים שלכם, כך שהם יוכלו לראות ולהתריע האם יש בעיה. באמצעות המידע, יוכלו רופאים לקבוע רף שבו ייקבלו התראות, לדוגמה.

המשאף הוא המוצר הראשון שמוכרז שמשתמש בפלטפורמה, אבל הוא בהחלט לא אמור להיות האחרון. בחברה מתכננים גם מוצרים כגון מדחום, משקל, מד דופק, מד לחץ דם ועוד. החברה משתמשת בסטנדרטים פתוחים, כך שניתן יהיה להשתמש במכשירים עם שירותי תיק רפואי מקוון שונים, כגון אלה של גוגל ומיקרוסופט. אין עדיין מחיר או תאריך השקה למשאף החדש.

שואפים לבריאות?

ומה אתם אומרים? עתיד שבו המכשירים הרפואיים שלכם מעדכנים את התיק הרפואי אוטומטית נראה לכם מוצלח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully