וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חלונות 7 תושק השנה

דידי חנוך

12.5.2009 / 3:33

מיקרוסופט מאשרת את מה שידענו כבר, ומודיעה שבכוונתה להתחיל לשווק את מערכת ההפעלה הבאה שלה לפני סוף השנה

כבר חודשים שידוע שמיקרוסופט תשיק את חלונות 7 לפני סוף השנה. נציגי חברת אייסר הודיעו כי מערכת ההפעלה תגיע באוקטובר, מה שתואם את הציפיות הרווחות. כעת מחזקת מיקרוסופט את ההנחות האלה כאשר היא מודיעה שחלונות 7 תהיה זמינה לרכישה ותשווק במחשבים עד עונת החגים, אלא אם יהיו תקלות בלתי צפויות. ההודעה נמסרה בכנס TechEd של החברה בלוס אנג'לס.

בפוסט בבלוג הרשמי של חלונות 7, מספר ראש צוות הפיתוח סטיבן סינופסקי כי לא יתווספו תכונות למערכת ההפעלה עד ההשקה הרשמית. תוספות פיצ'רים יתרחשו בעדכונים שיגיעו לאחר ההשקה. כעת מתמקדים בצוות הפיתוח בתיקון באגים, שיפור תאימות תוכנה וחומרה, שיפור תהליך ההתקנה ופתרון לבעיות אבטחה. גם סינופסקי מציין שהתוכנית היא להשיק את מערכת ההפעלה "עד החגים".

אנו משתמשים בגרסה הנוכחית של חלונות 7 מאז השקתה, ולדעתנו רמת השימושיות שלה טובה כבר כיום מזו של ויסטה, וטובה מספיק להשקה. לדוגמה, משחקים שעבדו בקושי בויסטה תחת מצב תאימות XP, עובדים ב-7 ללא כל התאמה. התקנו, הרצנו, עבד. מצב מערכת ההפעלה הוא הסיבה העיקרית לכך שאנו עדיין סבורים שהמילים "עד החגים" הן מסך עשן שנועד להסוות השקה מוקדמת ו"מפתיעה" של מערכת ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully