וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל מסיר יש USB

דידי חנוך

12.5.2009 / 11:05

לא יודעים למה המחשב מסרב לתת לכם להסיר התקן USB? תוכנת השבוע שלנו תעזור לכם להבין ולהסיר

אחד הדברים המעצבנים ביותר שיש בעולם המחשבים הוא "הסרה בטוחה" של התקני USB. גם כשזה עובד טוב, זה מעצבן - אם כי יש להודות שהתהליך זכה לממשק טוב יותר בחלונות 7. אבל כשהמחשב מודיע לכם שאי אפשר להסיר את ההתקן המחובר, זה כבר יכול להוציא אדם מדעתו.

חלונות לא מודיעה לכם מה עוצר את ההסרה, ואי אפשר לדעת האם באמת מסוכן להסיר את ההתקן. ברוב הפעמים, לא ייגרם כל נזק אם פשוט תנתקו את המכשיר. אבל באחוז קטן מהמקרים, יכול להיגרם להתקן נזק בלתי הפיך. ואם לא להתקן, אזי שלנתונים בתוכו.

התוכנה בעלת השם הכה פשוט USB Safely Remove באה לסייע בפתרון הבעיה הזאת, והיא תוכנה שגילינו אחרי שפשוט לא הצלחנו לשכנע את חלונות להסיר התקן מסוים בלי לכבות את המחשב. מה שהיא עושה פשוט מאד: היא מספרת לכם אילו תהליכים או תוכנות משתמשים בהתקן. אתם יכולים פשוט לסגור את התוכנה הבעייתית, או לומר ל-USR לסגור אותה, או לומר לה להסיר בכוח, פעולה שתפסיק כל העברת נתונים בין המחשב שלכם להתקן.

ברוב המכריע של המקרים, התוכנה תאפשר לכם להוציא את כונן הפלאש שלכם מהמחשב במהירות רבה וללא בעיות. במקרים הנדירים בהם היא לא תוכל - כפי שקרה לנו עם כונן קשיח חיצוני שהיה מחובר מספיק זמן כדי שחלונות תתייחס אליו כחלק אינטגרלי מהמערכת - לפחות תדעו אילו תהליכים משתמשים בהתקן ותוכלו פשוט לכבות את המחשב ולנתק אותו מתוך ידיעה שעשיתם כל מה שיכולתם.

מדובר בתוכנה קלה מאד, שנפחה כ-5 קילובייטים. היא נוחה לשימוש ועובדת היטב. למעשה, הפגם היחיד שמצאנו בה היא שלא מדובר בתוכנה חינמית. היא מגיעה עם גרסת דמו שעובדת 30 יום, ולאחר מכן עולה 20 דולרים - אם כי ביקור באתר העלה מבצעים של 30 אחוז הנחה. נשמח לשמוע על תחליפים חינמיים שעובדים טוב באותה המידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully