וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן לציפור בין העצים

דידי חנוך

13.5.2009 / 2:48

ובקן לה מצלמת וידאו ומשדר אלחוטי שמשדר כל מה שקורה לתיבה שמציגה את הוידאו בשידור חי. זה גאדג'ט היום

אחד התחביבים שאינם נפוצים היום כפי שהיו פעם הוא גידול ציפורים. אתם יודעים, כמו פעם: עם שובך בעץ. ולנו יש תיאוריה בנוגע לאחת הסיבות שהתחביב הפך לפחות נפוץ: כדי לראות את הציפורים בשובך בעץ, צריך לצאת מהבית. ולא רואים את הציפורים בטלויזיה.

טוב, זאת תיאוריה קצת בעייתית. אנחנו מודים. אבל זה לא הופך את Nest Box לגאדג'ט פחות מגניב. מדובר בשובך מעץ שנועד היתלות בין ענפי עץ, כך שהציפורים יזכו לחופש ולחיות בטבע - בהנחה שאתם נמצאים במקום שיש בו מספיק טבע. בשובך יש מצלמה נסתרת עם משדר אלחוטי, עם טווח של כמאה מטרים. את השידורים תוכלו לקלוט במקלט שמתחבר לטלויזיה בחיבור RCA, ובכל עת שתרצו תוכלו לצפות בשידור חי מהשובך. לילדים שסקרנים בנוגע לציפורים, זה יכול להיות מוצר די מדהים.

עם כמה שהוא מגניב, יש נסט בוקס מספר נקודות חולשה. אין בו פאנל סולרי, ואם אין לכם כבל חשמל בגינה, הוא עובד על סוללת 9 וולט שעובדת רק שעתיים. בנוסף, הוא יקר מאד. 211 דולרים. אבל תכלס, מדובר בהחלט במוצר מקטגוריית "מגניב לקרוא עליו, אבל בחיים לא היינו חושבים לקנות אותו", כך שהמחיר והסוללה לא נורא מרתיעים אותנו. זה שידור חי מקן שיושב בין ענפי עץ. זה טוב מספיק בשבילנו.

צפרות דיגיטלית זה טוב?

ומה אתם אומרים? יש מקום בלבכם לקן הוידאו האלחוטי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully