וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזר מהידיים

דידי חנוך

14.5.2009 / 2:33

הכפפות של חברת Spy Gearמביאות את משחקי קרבות הלייזר לכל מקום ובזול. הן גאדג'ט היום שלנו

באחד הפרקים של סדרת המתח Castle, משחק הגיבור, סופר מתח מצליח, בקרבות לייזר עם בתו. הסצנה אמורה להעביר שני מסרים: הוא אבא מגניב, ויש לו הרבה כסף. כי ציוד לקרבות לייזר הוא יקר, בדרך כלל. וחבל, כי לייזר זה מגניב, וקרבות לייזר מגניבים עוד יותר. זה לא נושא שאנחנו מוכנים להתווכח עליו.

Spy Lazer Chase, גאדג'ט היום שלנו להיום, נועד לספק לבעיית המחיר פתרון, ולהוסיף גם אלמנט נוסף של מגניבות: האפשרות לירות לייזר מהידיים. כי רובי לייזר זה נחמד, אבל לירות לייזר מהידיים זה כבר ממש מגניב. וכן, אנחנו יודעים שאנחנו מעט אינפנטיליים. זאת ההשפעה של לייזר עלינו.

בכל מקרה, מדובר ברצועות לידיים שמאפשרות לירות בשחקנים אחרים שעונדים אותן. הטווח שלהן הוא 45 מטרים, והן כוללות מד חיים, וצלילים שנשמעים בעת יריה ופגיעה. למרבה הצער, לא מדובר בקרני לייזר אמיתיות. הרצועות "יורות" קרן אינפרה אדומה, שאינה נראית בעין בלתי מזוינת.

מצד שני, כפפות ספיי לייזר צ'ייס עולות כ-16 דולרים בלבד, כך שמדובר בהוצאה שכמעט כל אחד יכול לעמוד בה. מבחינתנו, זה מספיק כדי שנתחיל לחפש ילד תמים שנוכל לתת לו את הכפפות ליום ההולדת רק כדי לשאול אותן ממנו במהירות האפשרית.

רוצים לירות?

ומה אתם אומרים? בעניין של לירות לייזר מהידיים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully