וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר ניווט עם מצלמה- מצעד הגאדג'טים השבועי

15.5.2009 / 2:14

שבוע של קוטביות היה לנו במדור גאדג'ט היום. מכישלון צורב ועד הצלחה מהדהדת. מה הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון צילמנו וניווטנו

מכשיר הניווט עם מצלמה של גארמין היה כישלון, אבל כישלון מעניין. השאלה ששאלנו היתה האם עדיין שווה להשקיע במכשיר ניווט שאינו סלולרי. התשובה שלכם היתה מאד ברורה. 50 אחוז בלבד מבין 444 מצביעים לחצו על כפתור גאדג'ט היום, מה שהפך את המכשיר לאחד המעטים במדור שנשק להצבעה שלילית.

בשני הצלנו את העולם

הפצצה שמפזרת זרעים ומגנה עליהם היתה אחד הדברים המצליחים ביותר בתולדות המדור. וטוב שכך, כי לא באמת צחקנו כשאמרנו שהצבעת "גאדג'ט איום" משולה לאמירה שאתם שונאים את כדור הארץ. 1338 מצביעים. 91 אחוזי תמיכה. גאדג'ט השבוע ומתמודד לגאדג'ט השנה.

בשלישי התחברנו רפואית

המשאף שמתחבר לאינטרנט ומעדכן את התיק הרפואי לא הצליח לסחוף אחריו את ההמונים. ומעניין שכך. אנחנו מודעים לכך שזה לא מוצר מאד סקסי, אבל זה כן אחד המוצרים החשובים ביותר שהיה לנו במדור. בכל מקרה, 314 מצביעים, 79 אחוזי תמיכה. לא נורא.

ברביעי צפינו בציפורים

אנחנו מודים: בלתי אפשרי למצוא חמישה גאדג'טים חדשים שהם ממש מגניבים כל שבוע ושבוע. לפעמים יש נפילות, וקשה להכחיש שהקן עם המצלמה האלחוטית היה נפילה. ובניגוד למכשיר הניווט, זה לא היה משאל עם. סתם גאדג'ט שלא עניין רבים ושלא זכה לאחוזי תמיכה טובים. 58 אחוזי תמיכה מקרב 291 גולשים בלבד.

בחמישי ירינו לייזר

קצת חששנו בנוגע לכפפות הלייזר של יום חמישי. צעצועים לא תמיד זוכים לתמיכה רבה מהגולשים, גם אם הם ממש מגניבים. אבל מסתבר שלא היתה סיבה לחשש. מסתבר שגם אתם יודעים שלירות לייזר מהידיים זה מגניב, גם אם לא מדובר באמת בלייזר. 79 אחוזי תמיכה מקרב 774 גולשים. אין תלונות.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully