וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה להגדיל בכוח?

גאדג'ט דמוי טלוויזיה מגדיל את התמונה של אייפוד נאנו. השאלה היא למה? התשובה היא שהוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע

רבים מאיתנו מנסים, בשלב כזה או אחר של חיינו, לשפר את התדמית שלנו באמצעות הסוואת האופי שלנו תחת מסכה כזו או אחרת. במקרים מסויימים, זה יכול לעבוד, אבל סופו של כל שקר להתגלות, בעיקר אם הוא לא אמין ולא משכנע.

הגאדג'ט הגרוע של השבוע מנסה לגרום לכם לשקר לעצמכם באמצעות הפיכה של נגן האייפוד נאנו למשהו שהוא ממש לא - נגן וידאו. נכון, הנאנו יכול לנגן קבצי וידאו, ולפעמים זה שימושי אם רואים סרטון בו הפרטים הויזואליים כלל לא חשובים, אבל אם אתם רוצים נגן שישמש אתכם לצפיה בוידאו, רוב הסיכויים שתבחרו דגם אחר של נגן.

אבל לא כך חושבים האנשים שהמציאו את iPod Nano converter TV - צעצוע דמוי טלוויזיה שכולל זכוכית מגדלת המאפשר לכם להגדיל את המסך של האייפוד ל-2.8 אינץ' (7.1 ס"מ). כמו כן, יש לו גם רמקולים קטנטנים שאמורים להחליף את האוזניות של האייפוד. חוץ מכך שהדבר הזה נראה כמו טלוויזיה ישנה, ולגמרי לא תואם את ערכי מותג האייפוד, זכוכית מגדלת עם רמקולים לא ממש תספק חוויה איכותית לצפיה בוידאו, וההבדל בגדלים בין המסכים לא ממש משמעותי. 15 הפאונדים אותם מבקשים מכם על הדבר הזה יכולים לשמש אתכם לדברים הרבה יותר טובים, והדבר הזה הוא רק הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

נאנו קטן, מסך גדול?

תוכלו למצוא שימוש לגאדג'ט הזה, או שמא גם לדעתכם הוא גרוע?

  • עוד באותו נושא:
  • אייפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully