וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט שלפני הסערה

טריילרים מעטים שוחררו השבוע לרשת, אבל גם ביניהם הצלחנו למצוא כמה מעניינים עבור מדור הקדימונים השבועי - הוידאודרום

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH, ובכל שבוע אנחנו מכריחים אותם לעבור דירה עם כל הכאב והסבל שנלווים לתהליך זה. רק החזקים ביותר שורדים, והם אלה שנכנסים למדור הוידאודרום.

Battlefield 1943

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: יוני 2009 לקונסולות, ספטמבר למחשב

ז'אנר: פעולה

הערות: סדרת Battlefield ממשיכה לזגזג בזמן. אחרי שהחלה עם מלחמת העולם השניה, עברה לוויאטנם, המשיכה בשדה קרב מודרני ואף הגיעה לזה העתידני, חוזרת באטלפילד בחזרה למלה"ע 2. רק שהפעם במקום 1942, יש לנו את 1943. הבדל משמעותי? מבחינה גרפית, נראה שכן. ואילו המשחקיות היא תמיד אותה המשחקיות - קבוצות גדולות, הרבה כלי רכב והמון כיף.

Modern Warfare 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 10 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: הקדימון החדש של Modern Warfare 2, לשעבר Call of Duty, קצת מאכזב. זהו אחד המשחקים המעניינים שאמורים לצאת השנה, ניסיון להתעלות מעל ל-Modern Warfare הראשון שהיה משחק פעולה מרשים, והטריילר לא מראה לנו כלל איך כותר ההמשך יהיה יותר טוב. נכון, יש פיצוצים מרהיבים, אבל ידענו שיהיו כאלה. לפחות שיראו משהו חדש, חדיש ומחודש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Rabbids Go Home

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: אוקטובר 2009

ז'אנר: פלטפורמה

הערות: לאחר שהיו שחקני משנה במשחקי 'ריימן' האחרונים, זוכים הארנבים הפסיכוטיים למשחק משל עצמם. כאן הם כבר לא סתם יצורים מרושעים שמנסים להשתלט על העולם, אלא גיבורים טראגיים שמנסים להבין מאיפה הגיעו, ובדרך להגיע אל הירח. לא עוד מיני-משחקים, הפעם לארנבים יהיה משחק שלם משל עצמם.

Overlord: Dark Legend

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: יוני 2009

ז'אנר: אסטרטגיה

הערות: סדרת משחקי Overlord הציגה לנו את אחד הגיבורים המדכאים ביותר בעולם המשחקים. הוא באמת מנסה להיות מרושע, אבל בסופו של יום עושה מעשים שבטווח הארוך דווקא מטיבים עם נתיניו. עכשיו מגיע אנטי-גיבורנו לקונסולת הווי, כשהוא מנסה להילחם בשלל יצורים מהאגדות.

Duke Nukem Forever

מגיע לפלטפורמות: לא מגיע!

תאריך השקה: לעולם לא.

ז'אנר: מבוטל

הערות: בשבוע שעבר נודע כי חברת 3D Realms, שב-12 השנים האחרונות פיתחה את Duke Nukem Forever, נסגרת. לפני שהפרוייקט מת סופית, או זוכה לחיים חדשים אצל מפתחת אחרת, הודלף השבוע סרטון משחקיות שהראה איך דיוק היה אמור להיראות. מה נאמר ומה נגיד? הסרטון הזה דווקא נראה ממש לא רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully