וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע10 מצייצת

דידי חנוך

17.5.2009 / 2:37

האתר השיק ממשק עברי לשירות המיקרו בלוגינג המצליח טוויטר, ומקווה להביא את התופעה גם לארץ

נכון לעכשיו, טוויטר עדיין אינו תופעה המונית בישראל. לפי סקר TIM האחרון, פחות מאחוז מהגולשים בארץ משתמשים בו. לפי נסיונם של משתמשים בטוויטר, סקר TIM מפרגן לשירות איזה 20 אלף איש יותר ממה שיש בו בישראל.

נענע10 מנסים לשנות את זה על ידי השקת Talker.co.il, תרגום של טוויטר שמאפשר לראות את ההודעות ולהגיב בממשק עברי עם יישור לימין. בניסיון להביא את ההמונים, מציעים בנענע10 לעקוב אחר מבחר סלבריטאים ו"סלבריטאים" מהארץ ומהעולם. כך, ניתן לעקוב אחר הסלב גיא אליאב (מנכ"ל נענע10), הסלב גל מור (מנהל התוכן של YNET), הסלבריטאית נועה פרג (כתבת האינטרנט של גלובס) והסלבריטאית מעיין כהן (כתבת האינטרנט היוצאת של דה מארקר) וכמובן שלושת המתמודדים בגמר הישרדות, להם נפתח חשבון בשירות בעקבות התוכנית של אתמול. לזכותם של נענע10 ניתן לציין כי גם רשימת המשתמשים ה"מומלצים" המוצעים למשתמשי טוויטר חדשים זכתה לביקורת רבה על מי שנכלל בה, ועל מי שהושמט ממנה.

בנוסף, מאפשרים עדכון של החשבון בטוויטר באמצעות SMS בעלות של 69 אגורות. העלות תמוהה מעט, כי בעולם השירות מיושם בדרך כלל ללא עלות נוספת לשליחת SMS, מה שסייע להפוך את טוויטר לפופולרי כל כך.

בטוקר משלבים בזרם ההודעות את התמונות משירות Twitpic, מה שהופך את התוכן לעשיר יותר, אך פחות אלגנטי. בנוסף, תאריך ושעת ההודעות מוצגים בצבע כמעט בלתי נראה - אולי כדי להסוות את העובדה שחלק מהסלבז לא ממש מעדכנים את הטוויטר שלהם לעתים קרובות. בצד החיובי יותר ניתן לציין נסיון לא רע להציג "שיחות" באתר, כאשר תגובות ותגובות לתגובות מוצגות אופציונלית במבנה עץ.

ההשקה של טוקר בשבת לא היתה חלקה. האתר נפל וסבל מאיטיות קשה. נכון לעכשיו הוא עובד, אם כי עדיין אטי משמעותית מהאתר המקורי. למרות הביקורת על העיצוב ועל ההחלטות שהתקבלו בדרך להקמתו, יש לברך על הנסיון להביא את טוויטר אל ההמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully