וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי די?

דידי חנוך

18.5.2009 / 12:08

טור התלונות השבוע עצבני מהרגיל, והיום יש לו מסר פשוט: אתם טועים, וכדאי שתפסיקו עם זה

בכל שבוע אני אוסף תלונות ומגיש אותן על מגש של זעם. ברוב השבועות, מדובר בנושא אחד שמעצבן. הפעם, מספר נושאים שהם בעצם נושא אחד: אנשים שאומרים שטויות.

לא מנוע חיפוש

אלה מכם שכינו במהלך השבועיים האחרונים את וולפראם אלפא בשם "מנוע חיפוש", תרימו יד. יופי! ועכשיו: תפסיקו עם זה! כיניתם מוצר שלא מחפש ברשת בשם מנוע חיפוש, רק כי יש לו תיבת חיפוש בראש העמוד. ולכן: די. באמת.





.

לא מבינים את טוויטר

אלה מכם שכתבו משהו, איפשהו, על טוויטר בלי להשתמש בשירות כמו בנאדם נורמלי - כלומר, לעקוב אחרי אנשים, להשתתף בשיחה, לנסות להבין באמת מה העניין - אתם יכולים בבקשה להרים יד? תודה. ועכשיו, תפסיקו עם זה! והאמת, זה אפילו לא בגלל טוויטר. טוויטר הוא רק הדוגמה הנוכחית. הנטייה לכתוב על משהו בפסקנות מבלי שאתם מבינים בו שום דבר, מבלי שטרחתם באמת לנסות להבין, היא הבעיה האמיתית. וכן, זה מתקשר לסעיף הקודם. אם זה משמעותי מספיק כדי לכתוב על זה, הרי שזה משמעותי מספיק כדי לבדוק את זה באמת. זה הכל.

המנכ"ל שלא שתק

לאחרונה אמר מנכ"ל סוני הווארד סטרינגר שהוא מצטער על כך שהחברה דבקה בפורמט שלה ולא עברה ל-MP3 מזמן. וזה סימן מעודד. אבל זמן קצר לאחר מכן, אמר מנכ"ל סוני פיקצ'רס מייקל לינטון את הדברים הבאים: "אני לא רואה שום דבר טוב שיצא מהאינטרנט. האינטרנט יצרה את הרושם שכל אחד יכול לקבל כל מה שהוא רוצה בכל זמן נתון... הם מרגישים שמגיע להם. הם אומרים 'תן לי את זה עכשיו', ואם אתה לא נותן להם את זה בחינם, הם גונבים את זה". אוי. כל מי שמנכ"ל סוני פיקצ'רס שירים את היד בבקשה. יופי. עכשיו תשתוק. ותכל'ס, אם מר סטרינגר רוצה להוכיח שהוא מבין משהו בעידן שבו הוא חי כיום, הוא פשוט יפטר אותך. כי חברות שהבינו שהאינטרנט היא הזדמנות, דווקא הרוויחו הרבה מאד כסף. ולכם יש נכסים שהיו יכולים להביא לכם הרבה מאד כסף באינטרנט. אבל אתה, האיש שעומד בראש סוני מאז 2004, לא מבין את זה, ולמעשה גרמת נזק מסיבי לסוני גם בצד הטכנולוגי בגלל ההתעקשות על שימוש מוגזם בנז"ק. לך הביתה. ושתוק.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully