וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: עוד מפעיל סלולרי

אמיתי זיו

18.5.2009 / 16:21

שר התקשורת מינה ועדה לניסוח מכרז למפעיל חמישי בשוק הסלולר. הוועדה תכלול נציגים ממשרד התקשורת וממשרד האוצר

שר התקשורת, משה כחלון, מינה ועדת מכרזים משולבת, הכוללת נציגים ממשרדו ונציגים ממשרד האוצר, לצורך ניסוח מכרז המפעיל החמישי לשוק הסלולר. כיו"ר הוועדה יכהן ד"ר אסף כהן, סמנכ"ל בכיר כלכלה ותקציב של משרד התקשורת, ולצדו סמנכ"ל הנדסה ורישוי, סמנכ"ל ספקטרום, היועצת המשפטית של משרד התקשורת, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, וסגן החשב הכללי במשרד האוצר.

עם מינוי הוועדה, כחלון ציין כי ברצונו "לעודד את התחרות בשוק הסלולר הפרטי, ולהביאו למצב הקיים כיום במגזר העסקי, בו קיימת תחרות ערה עם רמת מחירים נמוכה. אחת הדרכים להשגת מטרה זו היא יצירת התנאים להוספת מתחרים חדשים ולחיזוקו של המתחרה הקטן", אמר.

ממשרד התקשורת נמסר כי "שוק הסלולר הינו השוק המוביל בתחום התקשורת בישראל, הן מבחינת היקף הכנסותיו ורווחיו, והן מבחינת היקף השימוש של הציבור בשירותים. בשנים האחרונות התייצב נתח השוק של החברות הפועלות בו, כאשר כ-95% מהקווים מסופקים על ידי פרטנר, סלקום ופלאפון בחלוקה דומה ביניהן, ויתרת הקווים מסופקת על ידי מירס".

ועדת המכרזים תשאף להכניס שני מפעילים חדשים לענף, ותגבש חבילת הנחות למפעילים החדשים כמו החזר דמי זיכיון, פטור מתמלוגים ותשלום דמי קישוריות מופחתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully