וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות מרגל

דידי חנוך

19.5.2009 / 3:26

מצלמה נסתרת לבישה? פאסה. מצלמה נסתרת לבישה שמופעלת כשמקרבים אליה טבעת? גאדג'ט היום

אחת ההתפתחויות המשמחות ביותר בעולם הגאדג'טים לטעמנו היא הפיכת גאדג'טים שבעבר היו נחלת ג'יימס בונד - כשהיו לו גאדג'טים, לפני הגרסה הנוכחית - למשהו שכל אחד יכול לרכוש.

קחו לדוגמה את גאדג'ט היום שלנו, שנמכר - כמובן - על ידי בראנדו ההונג קונגיים. זאת מצלמה, אותה מכניסים בחולצה, כאשר החלק החיצוני שלה נראה כמו כפתור. היא מצלמת וידאו או תמונות. אבל איך תפעילו אותה ותכבו אותה מבלי שיראו אתכם? אחרי הכל, זאת אמורה להיות מצלמה נסתרת.

ובכן, הנה מה שהופך אותה לגאדג'ט: היא מגיעה עם טבעת זהב. כשמקרבים את הטבעת לכפתור, היא מתחילה לצלם. תקרבו אותה שוב? היא תפסיק. אם אתם במצב צילום תמונות, קירוב הטבעת למצלמה פשוט גורם לה לצלם תמונה. אנחנו לא באמת יודעים איך זה עובד, ובאמת שאין לנו מושג איזה שימוש יהיה למצלמה הזאת בחיים האמיתיים. אבל ממש לא אכפת לנו. הדירוג שלה במדד המגניבות גבוה מספיק כדי שהדירוג שלה במדד המעשיות יהיה לא רלוונטי.

המצלמה מגיעה עם 4 גיגבייט זיכרון מובנה וסוללה נטענת. גודלה הוא 2 על 5.8 על 1.7 סנטימטרים. היא מצלמת וידאו בפורמט 3GP ברזולוצייה 608x488 פיקסלים ו-15 פריימים לשנייה, והיא מצלמת תמונות בפורמט JPG ברזולוציה 1200x1600 פיקסלים. הוידאו כולל גם הקלטת צלילים.

כמה עולה להיות ג'יימס בונד? 96 דולרים. שזה, בהתחשב ברמת המגניבות, לא ממש יקר.

האם אתם האנשים עם טבעת הזהב?

ומה אתם אומרים? מגניב לצלם בהנף טבעת מבלי שאיש יידע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully