וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקלדת הזעירה שמאירה

דידי חנוך

21.5.2009 / 3:10

מי צריך מקלדת מוארת זעירה? לא ברור לנו. אבל ברור לנו בהחלט שהיא מגניבה, ולכן היא גאדג'ט היום

אנחנו אוהבים מקלדות מוארות. הן מגניבות יותר, נוחות יותר, יפות יותר ופשוט חביבות עלינו יותר. העובדה שהן נוטות להיות נחלתם של גיימרים בלבד מצערת בעינינו. לכולם מגיעה מקלדת מוארת.

אנחנו גם די מחבבים מקלדות זעירות. הן לא מאד שימושיות ברוב המצבים, אבל הן מגניבות. אם מחברים אותן למחשב לוח, ניתן לעבוד על המחשב בסביבות צפופות במיוחד, ואם חיברתם את המחשב שלכם לטלויזיה, או שאתם מזרימים מדיה אלחוטית, הן הרבה יותר נוחות בסלון מאשר מקלדת בגודל מלא.

אבל הבה נודה בעובדות: אנחנו עוסקים כאן בנסיון להצדיק דבר שלא באמת צריך להצדיק. מקלדת זעירה ומוארת היא דבר מגניב לאללה, למרות היוותו לחלוטין לא מעשי בעבור רובנו. מילא אם היא היתה מתחברת לסלולרי בבלוטות'. אז היא היתה יכולה להיות מגניבה ומעשית כאחד - בעבור אוכלוסיה מצומצמת. אבל היא לא. אפילו באתר החנות - ראו קישור - אין ניסיון להסביר למי היא עשויה להיות שימושית. יש תמונות, מפרט טכני ומחיר. וזהו.

המקלדת, ששמה המלא ועתיר הדמיון הוא USB Smallest Mini Keyboard II, מתחברת למחשב אלחוטית באמצעות דונגל USB. גודלה הוא 17 על 8.5 סנטימטרים, והיא שוקלת 145 גרם ללא זוג סוללות AAA שמפעילות אותה. טווח הקליטה שלה הוא 10 מטרים והאורות כבים כאשר לא משתמשים בה על מנת לחסוך בחשמל.

היא עולה 57 דולרים, ואם רק היינו מצליחים לחשוב על שימוש כלשהו בה, היינו אומרים שהיא שווה כל גרוש.

רואים את האור?

ומה אתם אומרים? האם אתם מוכנים לשים בצד את השיקולים המעשיים ולתמוך במקלדת הזעירה והמוארת?

  • עוד באותו נושא:
  • מקלדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully