וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

21.5.2009 / 18:32

ממיטה ועד מקלדת, מגוון החפיצים שהיו אצלנו השבוע בהחלט רחב. מה מהם הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון ישנו

המיטה החכמה של יום ראשון היא אחד המוצרים היקרים והגדולים בהיסטוריה של המדור. ולמרות שהיא מגניבה מאד, חשבנו שזה ישפיע עליה לרעה בהצבעה. טעינו. בגדול. 83 אחוזי תמיכה, 1035 גולשים. הפתעה משמחת וגאדג'ט השבוע.

בשני הארנו

המנורה שמופעלת באמצעות דינמו היא אולי מאד טובה לסביבה, אבל לא מאד מעשית, וכנראה לא כל כך מגניבה. היא לא עוררה הרבה תגובות, לא זכתה להרבה הצבעות, ולא גרפה אחוזים טובים. אבל אנחנו צריכים להגיב למספר אחד, שחושב שקונספט אינו גאדג'ט: ההצבעות סותרות את טענתך, שוב ושוב. אם הקונספט מגניב, אנשים שמחים לראות אותו במדור. 59 אחוזי תמיכה מקרב 502 גולשים.

בשלישי ריגלנו

מצלמת המרגלים שמופעלת על ידי טבעת מיום שלישי לא זכתה למידת התמיכה לה ציפינו, למען האמת. תגובות מעטות יחסית, ומספר מצביעים סביר אך לא מרשים באמת. חברים, זאת מצלמה נסתרת שמופעלת על ידי טבעת זהב! 702 מצביעים, 77 אחוזי תמיכה.

ברביעי פנתרנו

אנחנו יודעים ש"פנתרנו" זאת לא באמת מילה. אבל לא אכפת לנו. זה העניין עם הדיסקונקי שהופך לפנתר של סאונדוייב. הוא לא באמת שימושי, אבל הוא כה מגניב. בתגובות, הוא פילג את העם, עם תלונות על המחיר, הנפח, ועצם היותו מוצר יו אס בי. ההצבעות, לעומת זאת, היו סיפור אחר. 77 אחוזי תמיכה מקרב 803 גולשים. זה סבבה.

בחמישי הקלדנו

ההצבעה הפושרת לה זכתה המקלדת המוארה הזעירה מיום חמישי לא ממש הפתיעה אותנו. מדובר, אחרי הכל, במוצר שגם אנחנו אמרנו שאין לו כמעט שום שימוש בעולם האמיתי. ולמרות שהיא מגניבה, היא לא מגניבה במידה כזאת שחוסר השימושיות מושלך מהחלון. 58 אחוזי תמיכה מקרב 715 גולשים? בערך מה שמגיע לה, כנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully