וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים וצופים

מי אמר שטריילרים אמורים להגיע רק לפני שהמשחק מגיע לחנויות? השבוע בוידאודרום נוכיח לכם שזה לא נכון

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו מונעים מהם שינה במשך ימים א-ה, ואז, כשהם ממש רוצים לישון עד מאוחר בשישי, מתקשרים אליהם ב-9:40 בבוקר. אלה ששורדים את זה בלי לקפוץ מהחלון, מגיעים לוידאודרום.

Need for Speed: Nitro

מגיע לפלטפורמות: ווי, DS

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: מרוצי מכוניות

הערות: סדרת Need For Speed הותיקה איבדה בשנים האחרונות מההילה שלה, הן בגלל המתחרים והן כי כותרי הסדרה עצמה נראו כה דומים אחד לשני. בניסיון לשנות את המצב, החליטה חברת EA לפתח מספר כותרי ניד פור ספיד במקביל עבור קהל שונה. Nitro הוא הניסיון להביא את הסדרה לשחקני ווי, ולהפוך אותה נגישה לקהל יעד שלא מאוד התעניין במשחקי מרוצים עד כה.

Marvel Ultimate Alliance 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: תפקידים

הערות: שנים טובות עוברות על חברת מרוול מחוץ לתחום הקומיקס. סרטים כמו "איירון מן", "ספיידרמן" ו"אקס-מן" מביאים את גיבורי העל של החברה גם לקהל שלא הכיר אותם קודם. עכשיו מגיע גם משחק חדש המבוסס על הגיבורים האלה - Marvel Ultimate Alliance 2, כותר המשך למשחק תפקידים חביב מ-2006. וכדי שתכירו את הדמויות שתפגשו בו, הן מקבלות קדימוני הצגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Darksiders

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: סתיו

ז'אנר: מכות שלא מהעולם הזה. תרתי משמע.

הערות: הרעיון שעומד בבסיסו של Darksiders משעשע עד מאוד. לאחר שהעולם נחרב בטרם עת, יוצא פרש האפוקליפסה "מלחמה" לגלות מה קרה ולמה מפריעים לו לנוח, זאת תוך לחימה הן במלאכים והן בשדים. על פי הטריילר של המשחק, גם הביצוע של הרעיון הזה נראה ממש לא רע.

Team Fortress 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: באופן מפתיע, חברת Valve ממשיכה לקדם את Team Fortress 2 גם שנה וחצי לאחר שהושק. קודם להגעתו של הכותר הזה, ראינו מספר קדימוני הצגת דמויות, והנה, עכשיו אנחנו מקבלים קדימון נוסף מהסוג הזה - "הכירו את המרגל". זהו, לדעתי, אחד הטריילרים הטובים ביותר שראינו בשנים האחרונות למשחק כלשהו.

Bionic Commando

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: נייתן ספנסר והיד הביונית שלו מלווים אותנו יותר משני עשורים. רק שהפעם, בניגוד למשחקי העבר, מדובר בכותר פעולה תלת מימדי אפל למדי, שמביא את יכולות הטרזן של הגיבור הראשי לעיר הרוסה.ואם יש יד ביונית, חייבים גם אויבים ביוניים. גם אותם תוכלו לפגוש בקדימון ההשקה של המשחק.

Sacred 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 5 ביוני

ז'אנר: תפקידים

הערות: Sacred 2 זכה לביקורות מעורבות כשהושק בסוף השנה שעברה למחשב האישי, ועיקר הביקורת הופנתה כלפי הבאגים הרבים של המשחק. עכשיו, כשהוא מגיע גם לקונסולות, אפשר לקוות שהבאגים האלה טופלו ואנחנו נוכל לקבל כותר תפקידים מגניב לפחות כמו קודמו.

F.E.A.R. 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: משחק הפעולה-אימה בעל אובססיה להצגה של ילדה מפחידה במסדרונות חשוכים מקבל חבילת מפות חדשה עם מצבי משחק חדשים, ואם זו לא סיבה להשיק טריילר חדש לכותר שהגיע לשוק לפני 4 חודשים, אנחנו לא יודעים מה כן.

  • עוד באותו נושא:
  • Team Fortress 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully