וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזניות מן העתיד

דידי חנוך

24.5.2009 / 3:19

Q-Sound הן אזניות סולריות אלחוטיות שמשלבות עיצוב מרשים עם תכונות מרשימות. הצד החיובי של איכות הסביבה בגאדג'ט היום

אחד הגאדג'טים שהגיוני במיוחד להפוך לסולריים הוא אזניות. אחרי הכל, המקום הטבעי שלהן הוא בשמש. או לפחות על הראש, ולא בכיס כמו גאדג'טים סולריים רבים. Q-Sound הן אזניות שתוכננו על ידי סטודנט רומני להנדסה בשם סטיבן שפלף, שמצליחות לשלב עיצוב נאה עם כוונות טובות.

ההישג היפה של שפלף הוא בהצלחה לשלב את הקולטנים הסולריים באזניות באופן בו הם מסייעים לעיצוב, במקום לפגוע בו. רבים מדי מהגאדג'טים הסולריים כיום ניחנים בכיעור כרוני, וכאן זה לא המצב. בנוסף, המהנדס הצעיר הצליח להכניס לעיצוב שתי סוללות 800 מיליאמפר נטענות, שאמורות לעבוד במשך 40 שעות ללא טעינה, ולהפיק 2.67 שעות משעה של שמש.

האזניות מצוידות בקישוריות בלוטות ובכבל לנגנים נטולי בלוטות. ככל הנראה אין בהן מיקרופון למרבה הצער, כך שהן לא יתאימו לטלפון סלולרי. אבל אנו מאמינים שהחברה שתשכור את שפלף ותייצר אותן - ואנחנו בהחלט מקווים שזה יקרה, ואף חושבים שזה סביר - תדע להוסיף את התכונה הזאת, שתהפוך את האזניות האלה למוצר אטרקטיבי מאד.

כאמור, מדובר במוצר שנמצא בשלב העיצוב התעשייתי. אין לו מחיר או תאריך. בשלב זה, ניתן לקוות שהתשובות לשאלות אלו יהיו "לא יותר מדי" ו"בקרוב".

אני יורד מן החוטים?

ומה אתם אומרים? שווה לחכות לאזניות המשוחררות מכבלי שמע וחשמל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully