וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים שולחן

דידי חנוך

24.5.2009 / 12:20

אתר Rest משיק עיצוב חדש ותכונות חדשות, כולל אפשרות לחיפוש מסעדה על פי שולחנות פנויים בזמן אמת

Rest, אתר המסעדות של דפי זהב, השיק היום ממשק חדש ושירותים חדשים. הממשק החדש של האתר שואב השראה עיצובית קלה מאתר האם, כאשר חיפוש המסעדות עובר למרכז העמוד, ואליו מתלווים גם תכני וידאו וביקורות מסעדות של מבקר אנונימי חדש. מעניין יהיה לראות כמה ביקורתי יהיה מבקר המסעדות של אתר שמגדיר את המסעדנים כלקוחות שלו.

המאפיין החדש המשמעותי ביותר באתר החדש הוא "מצא שולחן פנוי", שמאפשר לחפש ולהזמין מקומות במסעדה על בסיס שעה ומספר סועדים בנוסף לפילטרים המוכרים כגון מיקום גיאוגרפי וסוג אוכל. אתר OpenTable.com האמריקאי, שבנוי על מודל דומה, יצא בשבוע שעבר להנפקה שהצליחה מעבר לציפיות והיתה אחת ההנפקות המועטות מאד בעולם הטכנולוגיה בשנה שעברה.

בנוסף, מעבים ברסט את שירות המשלוחים Rest Away, ומשלבים אותו באופן הדוק יותר באתר. השירות מתבצע באמצעות התפנוקיה, מה שאומר שכיום היצע המסעדות דל לעומת אתרים כמו מישלוחה ו-10bis, אבל ברסט מצהירים על יעד של הוספת כל המסעדות בישראל לשירות ולשיתוף הפעולה עם התפנוקיה, גם אם בחלק מהמקרים השליחות עצמה לא תתבצע על ידי שליח של השירות. לא ברור האם מחיר המשלוח יישאר בתעריפים היקרים יחסית של התפנוקיה.

בנוסף, משיקים בדפי זהב את Rest Pro המיועד למסעדנים ולמחפשי עבודה בתחום המסעדות, ואת Rest Global, אתר סקירות מסעדות ברחבי העולם שמשמש פלטפורמה לביקורות גולשים. במסגרת פינת "הכרזות שמנסות לעורר הייפ", הכריז מנכ"ל האתר איתן זינגר על אינטגרציה עתידית עם טוויטר, שבה יציגו עמודי המסעדות תגובות בזמן אמת מהאתר החברתי המדובר. התגובות יושגו באמצעות חיפוש של מילות מפתח הקשורות למסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully