וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק וטוויטר בתוכנה אחת

דידי חנוך

26.5.2009 / 10:37

Seesmic Desktop נמצאת רק בגרסה 0.21, אבל כבר שווה בדיקה כדרך חלופית להתעדכן בנעשה עם החברים

בעוד כוחו של טוויטר עולה בארץ מיום ליום, הוא עדיין צל חיוור בהצלחתו לעומת פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית בארץ ובעולם. בעבר כתבנו כאן על TweetDeck, תוכנה לטוויטר שמאפשרת להתעדכן גם בשורות הסטטוס מפייסבוק. אבל השבוע אנו מציגים לשיפוטכם את המתחרה המשמעותית ביותר שלה, שמציעה הרבה יותר בכל הנוגע לרשת המצליחה יותר.

Seesmic Desktop היא התוכנה הראשונה שמנצלת את שטף המידע הנרחב יותר שפייסבוק מספקת כיום למפתחים ואתרים. היא לא מאפשרת לצפות רק בעדכוני סטטוס, כי אם גם בתמונות - גם ישירות ממצלמת רשת, קישורים, סרטונים - באמצעות קישור - והחשוב מכל - בתגובות. ניתן לראות כמה תגובות יש לכל הודעה, ולפתוח אותה כדי לקרוא אותן ולהגיב.

סיסמיק דסקטופ משלבת את כל החשבונות שלכם - היא מאפשרת תמיכה במספר חשבונות טוויטר בנוסף לחשבון פייסבוק אחד - לטור אחד ששמו Home, בו מופיעים העדכונים מכולם. בנוסף, ניתן לפתוח טור לכל חשבון, ולהוסיף טור לתוצאות חיפוש.

בטוויטר, התוכנה מאפשרת דיווח ישיר על ספאם, חסימת משתמשים ובניית רשימות משתמשים שאחריהם מעניין לכם במיוחד לעקוב - תכונה הקיימת גם בתוכנות מתחרות.

מעבר לאינטגרציה הטובה יותר עם פייסבוק, סיסמיק מציעה תכונות דומות מאד לאלו של טוויטדק. הממשק פחות נוח לטעמנו, והאפשרות לשליטה במיקומם של הטורים פחות מוצלחת. בנוסף, לא ניתן לשלוח עדכון סימולטנית לפייסבוק ולטוויטר. יש לשלוח לכל אחד לחוד. אבל אם אתם מבלים את יומכם בפייסבוק ובטוויטר, התקנת היישום הזה והשארתו פתוח היא רעיון לא רע בכלל.

בעבורנו, עדיין לא מדובר בתחליף מספק לטוויטדק. הממשק פחות אלגנטי, ואנחנו נמצאים בטוויטר יותר מאשר בפייסבוק. אבל הממשק ישתפר, וטכנולוגית מדובר כרגע במוצר הטוב יותר. Seesmic Desktop היא תוכנה חינמית שדורשת הורדת פלטפורמת Air של אדובי - החינמית גם היא. לא צריך ללכת להוריד אותה מראש, כמובן. היא תותקן כחלק מהליך התקנת סיסמיק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully