וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפי בלי באפי

סרט חדש על באפי - קוטלת הערפדים, נמצא בשלבי הפקה. יוצר הסדרה לא מעורב, ואין כוונה להשתמש גם בדמויות משנה

באפי חוזרת. קוטלת הערפדים המפורסמת שזכתה כבר לסרט, סדרת טלוויזיה מצליחה וסדרת קומיקס, תגיע כנראה שוב לבתי הקולנוע, זאת על פי הדיווח של המגזין Hollywood Reporter. עם זאת, למעריצי ג'וס ווידון – מי שכתב את התסריט לסרט והיה אחראי לסדרה המצליחה, מומלץ לרסן התלהבותם. נכון לעכשיו, הוא לא משתתף בהפקה.

כמו כן, בסרט החדש אין כוונה להשתמש בדמויות המשנה שהופיעו בסדרה, כשהמטרה היא לבסס מחדש את היקום של 'באפי' בלי לפגוע בדמויות שיצר ווידון. נכון להיום, המיזם החדש נמצא בשלב של פגישות עם תסריטאים וחיפוש אחר רעיון לעלילת הסרט, ולאחר מכן יחפשו בחברת ההפקה אולפן שיהיה מוכן לצלם אותו. מי שאמונים על פיתוח הפרוייקט הם חברת ההפקה Kuzui שבידיה נמצא הזיכיון וחברת Vertigo Entertainment.

'באפי קוטלת הערפדים' החלה את חייה כסרט משנת 1992, שלא זכה להצלחה רבה. לאחר מכן, בשנת 1997, הוחלט להפוך את הרעיון שעמד בבסיס הסרט לסדרה, שהפכה לאחת מסדרות הנוער הפופולאריות ביותר של סוף שנות ה-90. הסדרה שודרה במשך 5 עונות ברשת WB, ולאחר מכן במשך 2 עונות נוספות ב-UPN. לאחר שנגמרה, ונגמר גם הספין-אוף שלה, "אנג'ל" שמו, ייקום הסדרה נשאר פעיל בזכות סדרת הקומיקס שהושקה ב-2007 וממשיכה גם כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully