וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת שיטפון אנדרואיד

דידי חנוך

28.5.2009 / 4:02

לדברי ריק רובין מגוגל, יהיו עד סוף השנה לפחות 18 מכשירים עם מערכת ההפעלה הסלולרית של החברה. כרגע, יש שניים

ריק רובין, מנהל תחום הסלולר בגוגל והארכיטקט הראשי של מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד, הודיע כי החברה מצפה לראות לפחות 18 מכשירי אנדרואיד בשוק עד סוף השנה, משמונה או תשע חברות שונות. כרגע, נמצאים בשוק רק שני מכשירים, שניהם תוצרת חברת HTC. ידוע כבר כי סמסונג, מוטורולה וסוני אריקסון מתכוונות להוציא מכשירים עם מערכת ההפעלה עד סוף השנה.

בדיווח באתר הניו יורק טיימס על הדברים, שנאמרו בכנס I/O של גוגל שנערך בימים אלה, מפורטות גם החלופות שמוצעות ליצרנים בכל הנוגע לבניית המכשיר:

ללא התחייבות - בחלופה זאת, יצרנים יכולים להוריד גרסה של מערכת ההפעלה ולעשות בה כרצונם, כאשר הם יכולים להגביל את מספר היישומים או את יכולת התקנתם. בגרסה זאת, אסור להם לשווק את המכשיר עם יישומים של גוגל כגון ג'ימייל ולוח השנה.

התחייבות מועטה - בחלופה זאת, יצרנים חותמים על הסכם, שכולל את היישומים של גוגל. רוב המכשירים שייצאו השנה הם מסוג זה.

התחייבות מלאה - אלה המכשירים שמקבלים את הלוגו של גוגל, וכוללים גישה לא מצונזרת לשוק היישומים של אנדרואיד, בנוסף ליישומים של גוגל שמותקנים במכשיר. 5 או 6 מהמכשירים שייצאו בשנה יהיו מכשירים מסוג זה, וזאת הקבוצה המעניינת ביותר כי היחידה שמקיימת באמת את הבטחת מערכת הפעלה פתוחה. בשאר החלופות, יוכלו החברות לבחור לצנזר גישה ליישומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully