וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריה? באמת?

29.5.2009 / 3:08

מצעד הגאדג'טים של השבוע כולל פריטים שלא היינו מצפים לראות בדרך כלל. מי מהם הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון שמענו

האזניות הסולריות של יום ראשון שילבו אסתטיקה וחיסכון בחשמל, וכך הצליחו לכבוש את לב העם. טוב, לפחות את לב המצביעים. המגיבים התעסקו יותר בשמו של הסטודנט שהמציא אותם. אבל לא נורא, כשהוא יהיה מיליונר, אולי הוא יתרום להם מעט בגרות. 854 מצביעים. 88 אחוזי תמיכה. גאדג'ט השבוע.

בשני התגוננו

אז מה אם הקיץ החל, והגשם הבא יגיע עוד נצח? זה לא אומר שלא כדאי להיות מוכנים. והמטריה העמידה ברוחות של יום שני בהחלט מכינה אותנו לחורף הבא. חששנו מעט מאחוזי ההצבעה, לאור העובדה שזה לא ממש גאדג'ט מסורתי. אבל אתם פרגנתם, עם 79 אחוזי תמיכה מקרב 707 מצביעים.

בשלישי שינינו צורה

הצעצוע הסולרי שהופך לשישה רובוטים שונים עורר עניין, וזכה לאחוזי תמיכה יפים. הוא זול, הוא מגניב, ואין לנו תלונות כלפיו. 76 אחוזי תמיכה מקרב 781 מצביעים.

ברביעי זכרנו איפה היינו

מקלט הג'יפיאס שזוכר איפה הייתם והופך את המחשב למכשיר ניווט היה לטעמנו המכשיר המגניב של השבוע. הוא עושה הרבה דברים, וחלקם ממש שימושיים. אבל לא אנחנו בוחרים את גאדג'ט השבוע, ובהצבעות הוא זכה לתמיכה יפה אך לא מדהימה. רק 548 גולשים, ו-81 אחוזי תמיכה.

בחמישי תלינו מצלמות

אם המטריה של יום שני הדאיגה אותנו, הרי שתפס החגורה של יום חמישי ממש גרם לנו לחשוש שרצף ההצבעות הטובות של השבוע, בו לא ירדנו מ-70 אחוזי תמיכה, ייפסק באופן חד. אבל אתם שוב הפגנתם גמישות יפה, ותמכתם במוצר של שי עינב, אם כי לא בהמוניכם. סחטיין. 473 מצביעים. 70 אחוזי תמיכה. אין תלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully