וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אריקסון משחקת בסלולר

החברה הציגה סלולרי עם דגש על גיימינג ומכשיר נוסף שמזרים מולטימדיה מהפלייסטיישן 3

חברת הסלולר סוני-אריקסון השיקה אתמול שני דגמים חדשים של טלפונים סלולריים שלה באירוע שהתקיים בלונדון. כמו כן, נחשף באירוע שמו הסופי של טלפון ה-idou, אשר הוצג בתערוכת ברצלונה בפברואר. שמו החדש של המכשיר בעל מצלמת 12.1 מגהפיקסל, הוא Satio, והוא יכלול מסך 3.5 אינץ' ברזולוציה של 640x360.

המכשיר הראשון עליו הכריזה החברה אתמול הוא Aino - הטלפון הראשון של החברה שתומך בפונקציית Remote Play של קונסולת הפלייסטיישן 3. כך, מאפשר הטלפון לשאוב תכני אודיו ווידאו מהקונסולה הן באמצעות הרשת הביתית והן דרך האינטרנט. במדינות בהן הושק כבר ממיר הטלוויזיה לפלייסטיישן 3, ניתן גם לצרוך את תכניו באמצעות הטלפון. מעבר לכך, מאפשר הטלפון סנכרון תכנים אוטומטי עם תוכנת ניהול ספריית המולטימדיה הביתית Media Home באמצעות רשת אלחוטית.

מפרט הטלפון כולל מצלמה של 8.1 מגהפיקסל, GPS, רדיו, ומסך בגודל 3 אינץ' עם רזולוציה 240x432. הטלפון משתמש בכרטיסי זכרון microSD, ואף כולל כרטיס של 8 גיגהבייטים בערכה שלו. היצרן מבטיח זמן דיבור של 4.5 שעות וזמן המתנה של 367 שעות ברשת דור 3.

משחקים בתנועה

הטלפון השני שהושק אתמול, Yari שמו, שם דגש על משחקים. לטענת סוני אריקסון, זהו הטלפון הראשון מחוץ לשוק היפני שתומך במשחקי תנועה - המשחקים שמאפשרים לכם לשלוט במתרחש באמצעות תנועות גוף ולא לחיצות על כפתורים. כמו כן, כולל המכשיר שני כפתורי גיימינג ייעודיים וגישה ישירה למשחקים מדף הבית של המכשיר.

המפרט הטכני של Yari כולל מצלמה של 5 מגהפיקסל, GPS, רדיו, בלוטות' (אין Wifi) ומסך של 2.4 אינץ' ברזולוציה 240x320. בסוני אריקסון אומרים כי הסוללה שלו תספיק ל-4.5 שעות דיבור ברשת דור 3, או 450 שעות המתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully