וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפיפון, דע מקומך

העפיפון המשרדי לא רק יפריע לעמיתיכם, אלא גם יזכיר לכם כל הזמן שאתם במשרד ולא בים. הגאדג'ט הגרוע של השבוע

יש הרבה פריטים אותם אתם לא מצפים למצוא במקום מסויים, וכשהם שם זה מוביל לשמחה גדולה. שטר של 100 שקל במקרר, למשל, או מזגן בחדר מלון מזרח אירופאי. נכון, אפשר היה להסתדר גם בלעדיהם, אבל איזה כיף כשהם שם, נכון?

מצד שני, יש פריטים שנמצאים במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. מה שמפתיע במקרים האלה הוא שלפעמים מסתבר ששמו אותם שם בכוונה, כי ההגיון הבריא הוא לא מנת חלקם של אנשים מסויימים. הגאדג'ט הגרוע של השבוע משתייך לקטגוריה הזו - כל המטרה בו היא לשים אותו במקום הלא נכון. כי עם כל הכבוד, אין מקום לעפיפונים במשרד.

ובכל זאת, מדובר בעפיפון משרדי. הוא לא מצריך רוח, כי יש לו יחידת בסיס עם מאוורר. המאוורר הזה יכול להסתובב, ונשלט על ידי שלט רחוק, כשהמטרה היא להזיז את העפיפון ברחבי משרדכם. אבל למה שתעשו את זה? למה שיהיה לכם עפיפון במשרד? מקומם של אלה הוא על חוף הים, ואתם באמת לא רוצים תזכורת תמידית וכואבת לכך שאתם נמצאים כעת בין 4 קירות, בלי שום אפשרות להשתזף או לבנות ארמונות בחול. את התזכורת הזו לא היינו מבקשים לעצמנו גם בחינם, ואילו כאן מבקשים מאיתנו לשלם עליה 14.95$, מה שהופך את המוצר הזה לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

הלאה רודפי עפיפונים

תהיו מוכנים לרדוף אחרי העפיפון המשרדי, או שמא תעדיפו לרדוף אותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully