וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט לעתיד

31.5.2009 / 13:37

תערוכת E3 נותנת לכם הזדמנות לראות באילו כותרים תשחקו בשנה הקרובה, באמצעות טריילרים מגניבים. חלק ראשון

מבול הטריילרים של תערוכת המשחקים E3 יכול להתיש גם את חובב המשחקים הגדול ביותר. לכן, כדאי לצרוך אותם במנות קצובות, ובלי התלהבות יתר - דבר קשה למדי כשבין הטריילרים תוכלו למצוא את ההצצות החדשות ל-Dragon Age, Saboteur ו-Mafia 2.

Dragon Age

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 23 באוקטובר

ז'אנר: תפקידים

הערות: לאחר טריילר מוזר ומאכזב שקיבלנו לפני מספר שבועות, מגיע לו הקדימון החדש של Dragon Age ומראה שהמשחק לא באמת יעסוק ביחסים רומנטיים מוזרים ומוזיקת מטאל משמימה, אלא בגיבורים, מפלצות והדם שביניהם. זה, בעצם, כל מה שאנחנו רוצים לקבל מ-Bioware.

Saboteur

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: סתיוחורף 2009

ז'אנר: פעולה, התגנבות

הערות: חברת EA ממשיכה להוכיח שהמנכ"ל שלה לא סתם הצהיר על מחויבותו לזיכיונות חדשים. Saboteur, שיגיע בעוד מספר חודשים, אמנם מתרחש בתקופת מלה"ע 2 אבל לא עוסק בקרבות הגדולים. במקום זה, אנחנו עוקבים אחרי איש אחד והניסיונות שלו לגרש את הנאצים מפריז בתחבולות, בהן כידוע צריך לעשות מלחמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Mini Ninjas

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, ווי, DS

תאריך השקה: ספטמבר 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: נינג'ות, כידוע, הם בין היונקים המגניבים ביקום. וזה עוד כשהם בגודל רגיל. מיני-נינג'ות מצליחים להיות מגניבים אף, יותר, כיוון שהם משלבים את הכוח והתבונה של נינג'ה עם החמידות ששמורה בדרך כלל לחיות מחמד. לא מאמינים? תראו את הטריילר ל-Mini Ninjas.

Mafia II

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: תחילת 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: המשחק הראשון בסדרת 'מאפיה' היה, ב-2002, מהראשונים שהשתמשו בדגם "ארגז החול" (עיר גדולה, עשו מה בא לכם), בלי להיחשב לחיקוי של GTA. השנים עברו, והיום עולם המשחקים שונה מאוד ממצבו בתחילת העשור. אם אפשר להאמין להטריילר החדש של Mafia II, גם הסדרה השתנתה. עד כמה? את זה נראה בעוד מספר חודשים.

Call of Juarez: Bound in Blood

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 3 ביולי

ז'אנר: פעולה

הערות: חשבתם שב-Call of Juarez 2 לא יהיו כלי נשק, ובמקום זה ישתמשו גיבוריו בדובונים חמודים כדי לפייס אחד את השני? אנחנו מקווים שלא, כי אם כן, צפויה לכם אכזבה. במשחק החדש יש לא מעט כלי הרג שונים, והטריילר החדש מדגים את הארסנל הנרחב, שכולל בין השאר גם תותחים.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: המשחק הראשון בסדרת Operation Flashpoint לא היה כותר פעולה, הוא היה כותר מלחמה. המטרה שלו הייתה להציג קונפליקט ריאליסטי שמתמשך איתכם ובלעדיכם. משחק ההמשך, שכלל לא מפותח על ידי אותה החברה, ינסה לעשות את אותו הדבר אבל עם גרפיקה מעודכנת, שדה קרב טוב יותר והרבה פחות באגים.

Dead Space: Extraction

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: 3 באוקטובר

ז'אנר: פעולה

הערות: הניסיון להביא את Dead Space, אחד ממשחקי הפעולה/אימה של השנים האחרונות לווי מפחיד אותנו. לא מבחינה עלילתית, חס וחלילה, אנחנו סומכים על התסריטים של "החלל המת". מה שמפחיד כאן זה שכמעט לא היו משחקי FPS טובים לקונסולה של נינטנדו, במיוחד לא כאלה שהומרו עבורה מפלטפורמות אחרות. הטריילר החדש, עם זאת, גורם לנו להיות יותר רגועים.

  • עוד באותו נושא:
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully