וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד נראה פעיל

אוסף הטריילרים השני של תערוכת E3 כולל משחקי פעולה חדשים ומרשימים שינחתו על המדפים בחודשים הקרובים

זרם הטריילרים מ-E3, שתפתח רק מחר, נמשך. היום קיבלנו הצצות למספר משחקי פעולה חדשים, והמגניבות ביניהן הם ללא ספק הטריילרים של Just Cause, Prototype ו-Bayonetta

Just Cause

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: Just Cause הראשון היה אחד המשחקים המגניבים ביותר שראיתי בתערוכת E3 כשביקרתי בה ב-2006. גם כשהוא יצא, והתברר כקצר מדי ומלא באגים, חשבתי שהוא כיפי להפליא. עכשיו אנחנו זוכים להצצה אמיתי ראשונה אל משחק ההמשך, שמצליח לנגוד את חוקי הפיזיקה אפילו יותר מקודמו. וזה נפלא.

Bayonetta

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: סוף 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: סדרת Devil May Cry היא מסדרות משחקי האקשן המפורסמות, האלימות והסטייליסטיות ביותר. Bayonetta, עליה הופקד הבמאי של DMC, ממשיך את קו האלימות המסוגננת של הסדרה ההיא, רק שהגיבורה כאן היא מכשפה עם 4 אקדחים וארסנל קסמים שלא היה מבייש את מרלין. הטריילר החדש של המשחק נראה מהיר, מרשים ואלים כצפוי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Prototype

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 12 ביוני

ז'אנר: פעולה

הערות: אלכס מרסר, אבטיפוס של נשק ביולוגי, לא רוצה שהצבא ירדוף אחריו. הוא רוצה להבין מה קרה לו ושיעזבו אותו בשקט. אבל אם משאלתו הייתה מתגשמת, לא היינו מקבלים את Prototype בכלל, ואת הטריילר החדש והמגניב שלפניכם בפרט.

Battlefield 1943

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 15 ביוני לקונסולות, ספטמבר למחשב

ז'אנר: פעולה

הערות: סדרת באטלפילד החלה להתקדם לכיוון הקונסולות רק לא מזמן. נכון, קיבלנו את Modern Combat לפלייסטיישן 2, אבל הוא לא כלל משחק מקוון. עכשיו, כשגם לפלייסטיישן 3 וגם לאקס-בוקס 360 יש יכולות אינטרנטיות מפותחות, הגיע הזמן לשנות את זה. ואחרי Bad Company המודרני מגיעה לקונסולות גם זירת המשחק שהפכה את הסדרה לפופולרית כל כך - זו של מלחמת העולם השניה.

Aragorn's Quest

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 2, ווי, DS, PSP.

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: כשחברת וורנר קיבלה את הרישיון לפיתוח משחקים המבוססים על סרטי 'שר הטבעות', תהו רבים מה יהיה המשחק הראשון שלהם. מסתבר שיהיה זה Aragorn's Quest - משחק שכלל לא מגיע לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360, אלא רק לווי, פלייסטיישן 2 והקונסולות הניידות. במבט ראשון, הוא נראה ילדותי למדי, אבל אין זה אומר שהוא לא יהיה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully