וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנות האלקטרונית של EA

מסיבת העיתונאים של EA בתערוכת E3 הייתה דלה בהכרזות, אבל מלאה בפרטים חדשים אודות משחקי החברה

החברה השניה שהציגה את מרכולתה בתערוכת אי-3 השנה היא Electronic Arts - אחת משתי המפיצות הגדולות ביותר בעולם המשחקים, שחולשת על סדרות כמו פיפ"א, באטלפילד וסימס (סימס 3 מושק הלילה ברחבי העולם)

ההכרזה הגדולה של הערב התרחשה בסוף האירוע, כשנציג מ-Bioware ונציג של LucasArts הודיעו שכל דמות אותה תפגשו ב-Old Republic - משחק התפקידים ההמוני החדש שיתרחש בעולם 'מלחמת הכוכבים', יכלול דיבוב ייחודי לכל הדמויות אותן תפגשו במשחקים. לטענת המפתחים, זהו אחד הפרוייקטים הגדולים של דיבוב בהיסטוריה של משחקי וידאו. לקינוח, הוצג הטריילר הראשון של המשחק, שעדיין לא זכה לתאריך השקה.

עוד קודם לכן הציגו אנשי Bioware, שמפתחים עבור EA גם את Dragon Age: Origins, המוגדר כמשחק הבוגר ביותר והאפל ביותר של החברה עד היום. כמו כן, הם הציגו טריילר חדש מ-Mass Effect 2 וסיפרו מעט על עלילת המשחק. גיבור הכותר הראשון בסדרה, שפארד, צפוי לצאת ב'מאס אפקט 2' למשימת התאבדות במטרה להציל את כל האנושות.

לא רק תפקידים

ב-EA לא שוכחים גם את סדרת Need For Speed. במסיבת העיתונאים הציגו אנשי החברה את "פרופיל הנהג" - פונקציה חדשה שתיכלל ב-Need For Speed: Shift - אחד מ-3 המשחקים החדשים שמפותחים בסדרה, שעוסק במרוצים מציאותיים ולא בתחרויות רחוב. פרופיל הנהג יתגמל את הנהגים על פי צורת המשחק שלהם, כדי שכל אחד יוכל להתקדם במשחק גם אם הוא לא מגיע ראשון בכל מרוץ.

כמו כן, קיבלנו הצצה ראשונה למשחקיות של Saboteur - משחק ארגז חול, רק שבמקום העיר הצבעונית של כותרים כמו GTA אנחנו מקבלים את פריז בתקופת הכיבוש הנאצי, דגש על התגנבות ואלמנטים סטייליסטיים.

טים שייפר - אחד היוצרים המעניינים בתעשיית המשחקים היום (Psychonauts, Grim Fandango) הציג את Brutal Legend - משחק הפעולה הרוקיסטי עם ג'ק בלאק בתפקיד הראשי. שייפר הציג את דמויות המשחק המוזרות שמבוססות, ומבדובבות, על ידי כוכבי מטאל.

ל-EA אמנם אין הסכם הפצה עם Rockstar - אולפן האחראי על GTA, אבל יש להם שיתוף פעולה עם חברה שהוקמה על ידי כמה מיוצרי הסדרה. אלה מפתחים כעת את APB - כותר פעולה המוני שיאפשר ל-100 אנשים להיכנס לעיר עתידנית, ליצור דמויות מותאמות אישית וללכת לזרוע הרס או לעצור את זורעי ההרס באמצעות זריעת הרס. הטריילר הראשון של המשחק, שהוצג באירוע, הראה פיצוצים מרשימים, אפשרויות יצירת דמות ולא הרבה מעבר לזה

זה רק ספורט

לאחר גרסה ווקאלית בגרמנית של סוף הסימפוניה התשיעית של בטהובן על רקע קטעים של משחקי ספורט, הציגו אנשי EA את כותרי הספורט החדשים שלהם. זה החל ב-Sports Night Round 4 - המשחק החדש בסדרת האגרוף של החברה, בעל שיפורי משחקיות ושיפורים גרפיים. בשנה הבאה, תציג החברה גם משחק MMA, אך היא לא חשפה פרטים עליו.

מעבר לכך, חשפה EA שני כלים מקוונים חדשים. הראשון הוא אפליקציית רשת שמאפשרת לבנות קבוצות ב-NCAA Football 10, החל מתלבושות ועד לתווי הפנים של השחקנים וצבע הדשא במגרש. הכלי השני הוא ליגת פנטזי מקוונת של NFL 10, עם ניהול קבוצות, ליגות ופורומים. אל הליגה ניתן לגשת הן דרך אפליקציית רשת והן דרך תוכנה לאייפון.

טפיחה עצמית על השכם ניתן היה לראות בטריילר ל-EA Sports Active - משחק הכושר של EA לקונסולת ה-Wii. בטריילר דיברו אנשים על הירידה במשקל בעקבות השימוש במשחק הכושר. 600,000 יחידות של Sports Active נמכרו בשבועיים הראשונים להשקתו, וחבילת ההרחבה הראשונה - עם 30 תרגילים חדשים, תגיע בתקופת החגים הקרובה.

EA לילדים

EA הציגה גם את המשחקים החדשים של חטיבת החברה העוסקת במשחקים על פי זיכיונות של חברת הצעצועים 'האסברו'. 3 משחקים חדשים של 'חנות החיות הקטנה' יגיעו למדפים. כמו כן, מספר צעצועים של הזיכיון הזה יגיעו עם קוד שיאפשר "להחיות" את הדמות בעולם וירטואלי לילדים.

כמו כן, מותג הילדות של EA - Charm Girls Club, ישיק משחק לווי ושלושה ל-DS בו הילדות יוכלו לשחק במשחקי מסיבת פיג'מות כמו סלסול שיער תחרותי, כי מסתבר שזה מה שילדות אוהבות (ציניות, כן? אני חושב שזה מזעזע).

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully