וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי יוביסופט החדשים

מפיצת המשחקים הצרפתית יוביסופט הביאה למסיבת העיתונאים שלה ב-E3 את ג'יימס קאמרון וארנבים פסיכוטיים

מפיצת המשחקים הצרפתית יוביסופט הפכה בשנים האחרונות לאחת החברות החשובות בעולם המשחקים. במסיבת העיתונאים של תערוכת e3 הציגה החברה את המשחקים החדשים שלה, וכמו כן הכריזה על מספר מוצרים חדשים.

ההכרזה הגדולה של הערב הגיעה מפיו של ג'יימס קאמרון, הבמאי של 'שליחות קטלנית' ו'טיטאניק'. קאמרון, שעובד כעת על סרט המדע הבידיוני Avatar, הגיע כדי לספר על שיתוף הפעולה בין ההפקה לבין יוביסופט. לדבריו, יותר מ-100 שוטים לסרט הוכנו על ידי יוביסופט. כמו כן, המשחק המבוסס על הסרט נמצא בפיתוח כבר שנתיים, הכל כדי לשבור את קללת המשחקים-מבוססי-סרטים, שלעיתים קרובות מפותחים רק כדי לחלוב עוד כסף מהמותג. קאמרון טוען שבמובנים מסויימים, העולם של המשחק עשיר יותר מזה של הסרט.

יוביסופט הכריזה גם כי תעבוד עם פיטר ג'קסון וסטיבן שפילברג על המשחק שיבוסס על הסרט 'טינטין', אותו שפילברג מביים בעזרת חברת האפקטים המיוחדים של ג'קסון, WETA.

ואם כבר בהכרזות עסקינן, יוביסופט הכריזה גם על שירות המשחקים uplay, שישולב במשחקים החדשים של הסדרה. השירות יכלול כלים קהילתיים עבור שחקני הכותרים האלה, כמו גם חנות מקוונת. לא ברור עדיין אם החנות תאפשר רק רכישה של משחקים, או שמא תשמש גם עבור קניית תוכן נוסף עבור משחקים קיימים.

עוד משחקים משחקים

רוצים לדעת מה יקרה לסם פישר - הגיבור של סדרת ספלינטר סל, במשחק החדש בסדרה? ובכן, לדבריהם של מפתחי המשחק המטרה שעמדה לנגד עיניהם היא להפוך את אלמנט ההתגנבות למשהו מושך יותר ונוח יותר לשחקנים, וכתוצאת מכך להפוך גם את המשחק למהיר יותר. הדמו של המשחק שהוצג זהה לזה שהיה במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, והוא מראה שיפורים גרפיים כמו גם שינויי משחקיות. כך, למשל, יאפשר המשחק להציץ לחדרים, ואם נמצאים שם אויבים - לקבוע את הפעולות שסם צריך לבצע ולהפעיל את התוכנית בלחיצת כפתור. אגב, אם אתם עדיין מפחדים שפישר הפך לאימו בעקבות תמונות ששוחררו מהמשחק בשנה שעבר, תפסיקו לדאוג, הסם פישר שנראה על המסך עכשיו אף יותר מאצ'ויסטי מהקודם.

את זה ש-Assassin's Creed 2 - כותר ההמשך של אחד המשחקים הגדולים ביותר מבית יוביסופט בשנים האחרונות - יתרחש באיטליה בתקופת הרנסנס, כבר ידענו. אבל עכשיו אנחנו מקבלים גם טריילר סינמטי יפהפה ותאריך השקה, 17 בנובמבר.

שחקן הכדורגל פלה עלה לבמה כדי להציג את "אקדמיית האלופים" - משחק כדורגל לילדים שכולל מסרים חינוכיים בין משחק למשחק. כשמצגת המשחק סירבה לעבוד, פצח פלה בנאום אודות חינוך, כדורגל, ערכים וחינוך ערכי לכדורגל. הטריילר של המשחק עצמו, אגב, נראה כמו קצת כמו 'הארי פוטר', רק עם כדור במקום מטה קסמים.

יוביסופט, כמו כל מתחרותיה קופצת גם היא על עגלת משחקי הכושר. בתקופת החגים הקרובה תשיק החברה את Your Shape לקונסולת הווי - משחק כושר שמשתמש במצלמה כדי לסרוק את הגוף שלכם ויוצר תוכנית אימונים שמורכבת ממשחקים אינטראקטיביים. זהו משחק הכושר הראשון שמשתמש במצלמה, והראשון ל-Wii שכולל מצלמה.

לפי הטריילר החדש של Rabbids go Home - המשחק בו הארנבים הפסיכיים של ריימן הם הכוכבים, הארנבים מנסים ליצור ערימת זבל ענקית כדי להגיע לביתם שעל הירח. הדגמת המשחק כללה, באופן לא מפתיע, התעללות חמודה להפליא בארנב שחי בתוך שלט ווי. ביניגוד לכותרים הקודמים בסדרה, שכללו מיני-משחקים קטנים, הפעם מדובר במשחק פלטפורמה עם שלבים גדולים יחסית.

לפני 25 שנים נולדו צבי הנינג'ה. המשחק החדש שלהם (שבטריילר שלו רואים את אפריל אוניל עם חרב) הוא משחק מכות בסגנון של Super Smash Bros. ששמו Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash UP. הוא מפותח על ידי צוות שמורכב מאנשים אשר עבדו בעבר על Ninja Gaiden ו-Devil May Cry.

כמו כן, טטסויה מיצוגושי (Rez, Lumines) והחברה שלו - Q? Entertainment, מפתחים משחק חדש ליוביסופט. פרטים? אין, חוץ מההצהרה שהוא יהיה חדשני.

  • עוד באותו נושא:
  • ubisoft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully