וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאל גיר בכל מקום

פרטים חדשים על סדרת מטאל גיר מגיעים מתערוכת E3: אחד המשחקים יושק גם למחשבי PC, משחק אחר מגיע לאולמות ארקייד

פרטים חדשים על משחקי 'מטאל גיר' הבאים נחשפים ב-E3. לאחר שיוצר הסדרה, הידאו קוג'ימה, הגיע הן למסיבת העיתונאים של מיקרוסופט כדי להודיע שהמשחק הבא לקונסולות הביתיות יגיע גם לאקס-בוקס (זאת לאחר בלעדיות ארוכת-שנים לקונסולות של סוני), ולמסיבת העיתונאים של סוני כדי להציג את משחק ה-PSP החדש בסדרה, מגיעים עכשיו פרטים חדשים על עתיד מטאל גיר באדיבות מסיבת העיתונאים של חברת קונאמי - מפיצת המשחקים.

קודם כל, Metal Gear Solid: Rising - המשחק החדש בסדרה לקונסולות הביתיות, יגיע לא רק לפלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360 אלא גם למחשב האישי. הצוות של Metal Gear Solid 4 המהולל, וקוג'ימה בעצמו לא יהיו מעורב כל כך בפיתוח המשחק, כיוון שיהיו עסוקים עם Metal Gear Solid: Peace Walker ל-PSP, עבורו קוג'ימה כותב את התסריט ותופס את כסא הבמאי.

כמו כן, Metal Gear Online יהיה המשחק הראשון בסדרה שיהגר מפלייסטיישן 3 למכונות הארקייד, שעדיין פופולריות מאוד ביפן. המשחק, שיתמוך במשקפי תלת-מימד מיוחדות, ישתמש ברשת האינטרנט כדי לקשר את אולמות הארקייד ולאפשר לשחקנים להתמודד מול אנשים אחרים ברחבי העולם. המשחק יגיע השנה ליפן, וזמן לא רב לאחר מכן גם לאולמות המשחקים בשאר העולם.

סדרת מטאל גיר החלה את חייה ב-1987 על מחשבי MSX2, ובחלוף השנים היגרה לקונסולות של סוני ולמחשב האישי. לאחר שמטאל גיר סוליד 2 היה לאחד המשחקים המוערכים ביותר שיצאו לפלייסטיישן 2, מטאל גיר סוליד 4 שיצא בשנה שעברה הפך לאחד ממשחקי הדגל של פלייסטיישן 3. אם להאמין לויקיפדיה, יותר מ-26 מיליון עותקים של משחקי הסדרה נמכרו ב-22 השנים בהם היא קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully