וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה אומרת לא לאלימות. במשחקים

שרי הפנים של גרמניה יבקשו מהפרלמנט שלהם לאסור הפצה ופיתוח של משחקים אלימים בתחומי המדינה

שרי הפנים של גרמניה - כל ה-16 - לא רוצים שבמדינותיהם ייצרו או יפיצו משחקים אלימים, והם מוכנים לנסות ולעגן את הרצון הזה בחוק. במהלך ישיבה של שרי פנים מכל המדינות שמרכיבות את הרפובליקה הגרמנית, החליטו השרים לבקש מהפרלמנט הגרמני לחוקק חוק שיאסור לא רק על מכירת משחקים אלא גם על פיתוחם בתחומי גרמניה, זאת לפני הבחירות הכלליות שתיערכנה במדינה ב-27 בספטמבר. החלטה שכזו יכולה לפגוע בגיימרים בכל רחבי העולם, כיוון שבגרמניה נמצאים מספר אולפני פיתוח גדולים של משחקי וידאו, ביניהם Crytek ו-Blue Byte.

הבקשה מגיעה בעקבות מקרי אלימות נוער קשים שהכו בגרמניה בשנה האחרונה, ובראשם הטבח בבית ספר בעיר וויננדן אותו ביצע צעיר בין 17, בו נהרגו 16 אנשים ונפצעו תשעה. לאחר הטבח כבר הוחלט להוציא אל מחוץ לחוק משחקים כמו פיינטבול, שלטענת נציגי הממשל יכולים להוריד את סף הרגישות לביצוע מעשים אלימים.

בשנים האחרונות מיצבה גרמניה את עצמה כאחת המדינות המחמירות ביותר בכל הקשור למשחקים אלימים. משחקים כמו GTA IV ו-Return to Castle Wolfenstein נאלצו להיערך מחדש כך שיהיו פחות אלימים ובוטים (ובמקרה של המשחק השני גם לא יזכירו את הנאצים), ואילו משחקים דוגמת Ninja Gaiden, Dead Rising ו-Gears of War כלל נאסרו למכירה במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully