וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק לא קטלני

תותח מים עם שלט רחוק יאפשר להשקות את הגינה בסטייל, בלי לצאת מהסלון. שלא לדבר על הפצצת השכנים במים

נתחיל, דווקא, בהגדרות. כבר זמן מה שאנחנו מקבלים תגובות הטוענות כי מוצר כזה או אחר שמופיע במדור גאדג'ט היום איננו גאדג'ט. ובכן, מילון וובסטר גורס כי גאדג'ט (חפיץ, בעברית) הוא "מוצר מכני או אלקטרוני, קטן לעיתים קרובות, בעל שימוש מעשי אך גם כזה שלעיתים קרובות נחשב לצעצוע (במקור novelty - מלה ללא תרגום ישיר לעברית שמתארת מוצרים מצועציים ולא פרקטיים).

עכשיו, אחרי שהסוגיה הזו מאחורינו, בואו ונכיר את גאדג'ט היום - מכשיר עם שימושים פרקטיים אך מצועצע עד מאוד. מדובר בתותח מים שיורה למרחק של עד 30 מטרים, וכולל שלט רחוק שפועל ממרחק של 10 מטרים. לתותח אפשרות לירות זרם של מים או לרסס אותם בכיוון הכללי אליו הוא מכוון.

אני מניח שלא צריך להסביר למה הדבר הזה יכול להיות מאוד כיפי, (הערת עורך: צריך, צריך. לירות מים על השכנים זה כיף, במיוחד כשחם. אולי לא בארץ במצב המים הנוכחי, אבל זה מגניב. ד.ח) אבל מה עם השימושיות? ובכן, אופציית הרסס וחיבור לצינור מים יאפשרו לכם להשתמש במוצר כדי להשקות את הגינה בלי טרחה, ואילו מצב הצליפה יעזור להעיף את היונים המעצבנות מהדשא בלי לצאת מהסלון (בהנחה ויש לכם דשא או סלון). המחיר אותו תדרשו לשלם על הגאדג'ט הזה הוא 59.95$.

גאדג'ט או לא? מגניב או לא?

חושבים שזה גאדג'ט מגניב, או מוצר מיותר? תצביעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully