וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלדת סלונית

דידי חנוך

10.6.2009 / 3:11

איך הופכים מקלדת לנוחה יותר לשימוש בסלון? בגאדג'ט היום שלנו, זה נעשה על ידי הפיכת מקשי המספרים למשטח רב מגע

מחשבים מתחברים יותר ויותר לטלויזיה בסלון, כאשר המכשירים בבית מתחברים בדרכים שונות. בין אם המחשב מחובר פיזית לטלוזייה, ובין אם מדובר בחיבור אלחוטי, גם מחשב מדיה סנטר זקוק לאמצעי שליטה נוח. ובדיוק כאן נכנסת לתמונה המקלדת של Speed, המשווקת על ידי אתר הגאדג'טים בראנדו.

במקלדת האלחוטית מספר כפתורים שאמורים להפוך את השימוש בה לנוח יותר בעבור המשתמש הסלוני: מקשי מולטימדיה, מספר רב של מקשי קיצור להפעלת יישומים ופתיחת ספריות במחשב, וטווח קליטה אלחוטי נדיב של 10 מטרים.

אבל השוס שלה הוא ללא ספק מה שנמצא במקום בו תמצאו את מקשי הכפתורים ברוב המקלדות. מדובר במשטח רב מגע, שיכול לשמש גם לשליטה בסמן העכבר - ובכך לחסוך את השימוש בשני אמצעי שליטה בסלון - וגם לפעולות כמו זום וגלילה. באתר המוצר תוכלו למצוא תרשים מלא של מחוות האצבעות שהמקלדת מקבלת בחלונות ויסטה ו-XP, וניתן לקוות שהיא תתמוך גם ביישומי הרב מגע הכלולים בחלונות 7. מתחת למשטח המגע, יש גם כפתורים המחליפים את הכפתור הימני והשמאלי של העבר. בניגוד למקלדות רבות, ניתן גם לכבות אותה, על מנת לחסוך בסוללות בזמן שאינה בשימוש.

השימוש העיקרי של המקלדת הוא אמנם בסלון, אבל היא יכולה להתאים גם למי שעובד במשטח עבודה מצומצם יחסית, ללא מקום רב לעכבר. מחירה של המקלדת הוא 69 דולרים, מחיר סביר בהחלט בהתחשב ביכולות שלה.

מוכנים להקליד?

ומה אתם אומרים? חושבים שהגיע הזמן לרענן את המקלדת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully