וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

13.6.2009 / 2:25

הסובלים בעיות שינה ישלמו לא מעט כדי לפתור את הבעיה. לנו נראה שהמוצר של Zeo מנצל את העובדה הזאת לרעה

בעיות שינה הן מכה קשה לסובלים מהן. הן יכולות לשבש את כל מהלך החיים במקרים חמורים, ולגרום למגוון רחב מאד של בעיות פיזיות ופסיכולוגיות. מי שסובל מבעיות שינה באמת ובתמים ישלם כמעט כל מחיר כדי להיפטר מהן.

ולנו נראה שבדיוק על כך בונים בחברת Zeo, עם "מאמן השינה האישי" שלהם. מדובר ברצועה ששמים על הראש בזמן השינה. הרצועה כוללת חיישנים שעוקבים אחר הרגלי השינה שלכם. את הנתונים תוכלו להעביר באמצעות כרטיס SD למכשיר המצורף, שינתח את הרגלי השינה שלכם, ולאורך זמן יוכל לתת לכם מגמות וניתוח של בעיית השינה. עד כה, הכל טוב. אמנם מדובר בגרסה ביתית למשהו שניתן להשיג במעבדת שינה, אבל זה עדיין לא נשמע נורא.

החלק בו המוצר הזה הופך לגרוע של השבוע הוא זה: לאחר שתקבלו ניתוח של בעיות השינה שלכם, תעברו ל"תוכנית הכושר בת 7 צעדים לשינה טובה יותר". הצעדים אמנם מותאמים אישית במידה כלשהי, אבל בשורה התחתונה הם קבועים. כלומר, השקעתם זמן לניתוח של השינה שלכם, רק כדי לאמץ פתרון מתוך שטאנץ קבוע. כל זאת בעבור המחיר ה"צנוע" של 400 דולרים.

אם אתם סובלים מבעיות שינה שמצדיקות הוצאת כסף כזה, אנחנו ממליצים לכם בכל לב ללכת למעבדת שינה. זאת לא חוויה נעימה במיוחד, כך שמענו, אבל לפחות בסופה תהיה לכם חוות דעת של רופא, שמותאמת באמת לבעיה האישית שלכם.

המוצר הזה יקר מדי, מספק תקוות שווא, ובאופן כללי מנצל לרעה את חולשת הסובלים מהבעיות שהוא בא לפתור. ומכל הסיבות האלה הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ישנים טוב?

ומה אתם אומרים? הצלה אמיתית או שוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully