וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: SugarSync

דידי חנוך

16.6.2009 / 13:35

אחד מפתרונות הסינכרון הטובים ביותר בהם יצא לנו להיתקל עד כה, תודות לממשק נוח ואפשרות גישה מהסלולר

במהלך השנתיים האחרונות בדקנו מספר יישומים שונים לסינכרון ושיתוף קבצים בין מחשבים . Mesh של מיקרוסופט ן-DropBox היו הטובים ביותר מבין הפתרונות החינמיים, אבל הם לא היו הטובים ביותר מבין כלל הפתרונות. היישום הטוב ביותר שבדקנו היה SugarSync, אתר, תוכנה ויישום סלולרי בחבילה אחת. לא כתבנו על שוגרסינק עד כה - מעבר לאזכור בסקירה של דרופבוקס - מסיבה פשוטה: הוא עלה כסף.

אבל עכשיו משיקים בשירות הסינכרון הסכריני גרסה חינמית, שיותר ממצדיקה סיקור. כמו אתרים דומים, גם SugarSync מציע אפשרות להעלות קבצים - עד 2 גיגה אחסון בגרסה החינמית - לאתר, או לסנכרן ספריות ספציפיות במחשב. ניתן להתקין את התוכנה במספר מחשבים שונים, ולסכנרן תיקיות שונות בכל מחשב. אפשר גם להעלות קבצים ספציפיים, וניתן לשלוח קישורים אליהם לכל אחד - לא בהכרח משתמש בשירות - במייל.

אבל מה שהופך את סוכרסינק לפתרון הטוב ביותר לטעמנו הוא נוחות השירות בממשק הסלולרי. למכשירי חלונות מובייל, אייפון ובלאקברי ניתן להתקין יישום לניהול הקבצים, אבל גם במכשירים אחרים ניתן לגשת באמצעות הדפדפן הסלולרי לממשק המותאם, ושם לדפדף, לצפות, להוריד ואף לשלוח כל קובץ במייל. כך, אם יש לכם קובץ חשוב במחשב, ואתם רוצים לשלוח אותו למישהו במייל מכל מקום, תוכלו לגשת אליו באמצעות הממשק הסלולרי ולעשות זאת מכל מקום.

כאמור, השירות מעניק כיום 2 גיגה חינם, כאשר יש חבילות נוספות שכוללות בין 30 ל-250 גיגה בעלות חודשית של 5 עד 25 דולרים. החבילות בתשלום כוללות גם אפשרות לסינכרון 5 גרסאות שונות של קובץ, כך שאם אתם עורכים מסמך ובטעות דרסתם גרסה קודמת שלו, תוכלו למצוא אותה באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully