וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותר לגעת

16.6.2009 / 12:22

סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר, מאמינה במכשירי המגע של החברה ולא מפחדת מהאייפון המתקרב

חברת סמסונג הציגה היום לעיתונאים חלק מהמכשירים החדשים שצפויים להגיע לישראל בתקופה הקרובה. בסך הכל, יושקו עד סוף השנה 12 טלפונים סלולריים, עם דגש על היצע מכשירים בעלי מסך מגע.

התזמון של מסיבת העיתונאים של סמסונג סלולר לא היה יכול להיות טוב, אם להאמין ליו"ר סאני אלקטרוניקה אילן בן דב. "סמסונג טאץ' מברכת על כניסתו של מכשיר ה-iPhone לישראל" נכתב בשקף הראשון במצגת שלהם. הסיבה לכך היא, לדברי בן דב, שאייפון פתח את שוק מכשירי המגע לכלל הצרכנים, וכשבסוף השנה ייכנס הקונה הפוטנציאלי לנקודת המכירה כשהוא רוצה לרכוש מכשיר מגע, הוא יראה שם אייפון אחד והרבה מכשירי סמסונג.

בין השאר, צפויים להיות מושקים בישראל מכשירי ה-Omnia Pro ו-Omnia 2 עם מערכת ההפעלה חלונות מובייל; Omnia HD עם מערכת ההפעלה סימביאן; Galaxy עם אנדרואיד של גוגל; Jet ו-Beat הפועלים על מערכת ההפעלה הייעודית של סמסונג. מכשיר ה-Ultra Touch הושק כבר בימים האחרונים בסלקום, ובקרוב יגיע גם לפרטנר ופלאפון.

מבחינת התמחור, מקווים אילן בן דב ודוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת להציע גם מכשירי מגע שיימכרו בזיכוי מלא, אך רוצים למכור בארץ גם מכשירי פרימיום. כמו כן, התקווה היא להשיק את המכשירים כמה שיותר קרוב לתאריך ההשקה האירופאי. בן דב אמר כי סמסונג מאמינה בשימוש בשוק הישראלי כבשוק ניסוי עבור המכשירים שלה, זאת בגלל הדרישות והאיכות הגבוהה של המפעילים הסלולריים.

נוסף על כך, מתכננים בסאני לפתוח בחודשים הקרובים אתר ווידג'טים ישראלי, שיאפשר ליצור מאגר גדול של יישומי סלולר עבור הפלטפורמות של מכשירי סמסונג.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully