וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליין החדש של אייסר

חברת Acer משיקה בארץ מחשבים ניידים ונייחים חדשים, ומתכננת להחזיר לשוק המקומי את המותג Packard Bell

אייסר מרחיבה את קו המוצרים שלה בישראל. Acer Group - אחת מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם, שמתחילה בשנים האחרונות להרחיב את נתח השוק שלה בארץ באמצעות מותג Acer, תשיק בישראל גם את שאר המותגים שלה – E-Machines, Gateway ו-Packard Bell.

כמו כן, הציגה החברה היום במסיבת העיתונאים את קו המוצרים החדש שלה, שכולל הן פתרונות מחשוב ניידים והן מחשבים נייחים. בין החידושים שהציגה החברה ניתן למצוא את סדרת Aspire Timeline – מחשבים ניידים דקים עם זמני סוללה גבוהים שמגיעים עד ל-8 שעות. לסדרה שלושה דגמים עם מסכים בגודל 13.3, 14 ו-15.6 אינץ', מסכים עם תאורת LED אחורית ואפשרות להשתמש בכונני SSD.

גם הנטבוק Aspire One מקבל שדרוג בדמות דגם עם מסך 11.6 אינץ', כונן קשיח של 160 גיגהבייט, קישוריות סלולרית 3G (רק מפעילות סלולר תוכלנה למכור אותו בישראל עם מודם סלולרי) ומקלדת כמעט-מלאה. מחירו יעמוד על 2,499 ¤ כשיגיע לחנויות ב-1 ביולי.

בקרוב יושק בישראל גם הדור החדש של מחשב "הטורף" – מחשב המיועד למשחקים, שמגיע בתוך מארז מעוצב כשהוא מצוייד במעבד i7, מאפשר בחירה בין מערכות כרטיסים גרפיים ATI CrossfireX לבין Nvidia SLI וכולל כונן בלו-ריי. מחירו יעמוד על 8,999 ¤.

מחשב נייח נוסף הוא ה-AspireRevo, שמגיע בתוך מארז קטנטן (נפח של ליטר אחד בלבד) המאפשר לחברו לגב המסך. המחשב מופעל על ידי פלטפורמת ION, אשר כוללת מעבד אטום עם מעבד גרפי של של חברת Nvidia – מה שמאפשר להשתמש בו עבור משחקים. ניתן יהיה לרכוש את המחשב גם עם בקר משחקים המזהה תנועה, שיכול לשמש אתכם גם כעכבר או שלט מדיה. המחשב יגיע לארץ בהמשך השנה, כשמחירו נקבע על 2,899 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • אייסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully