וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלט הרחוק הנושם

דידי חנוך

20.6.2009 / 9:00

אתם רק רציתם להנמיך את הווליום, אבל בדרך ממתין לכם שלט רחוק שנושם ומתנועע. כן, זה הגאדג'ט הגרוע

חברת פנסוניק מייצרת הרבה מאד מוצרים שונים. רבים מהם לא רעים וחלקם גם טובים מאד. אבל אם היא תהפוך את הקונספט הבא, שמגיע מהמעבדות שלה, הרי שאנו מבטיחים להחרים אותה מעתה ועד עולם. מדובר בשלט רחוק שעשוי מחומר ג'לטיני רך, שמתקשה והופך לשלט "רגיל", כשיד אדם מתקרבת.

אבל כשיד אדם לא מתקרבת? הוא שוכב שם, רך כזה, ונע קלות כאילו הוא נושם. הוא זומבי שלט, שמת כשנוגעים בו וחוזר לחיים כשעוזבים אותו. ואנחנו שואלים: למה? לא, באמת. זה נחמד שהם הצליחו ליצור חומר כזה שמשנה מרקם באופן כל כך דרמטי, ושיש להם חיישנים - למי אין, כיום? - אבל בטח יש איזשהו שימוש לטכנולוגיה הזאת שלא ימלא אותנו סלידה ובחילה, נכון?

זה המקום לשלוח לאנשי פנסוניק בקשה, שלא לומר תחינה. תמצאו את המקום בו הטכנולוגיה שלכם יכולה לסייע לאנושות. אנחנו מנחשים שכאשר תמצאו אותו, הוא לא יהיה סלון הבית הממוצע. ובינתיים נסכם: מפחיד, מיותר, שימוש מלחיץ בטכנולוגיה די מגניבה בתיאוריה. וכל זה מסתכם לכדי הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

הרכות מלטפת?

מעבר למחיאות כפיים על האיפוק שהפגנו בכך שלא היו שום בדיחות גסות בטקסט על חומר רך שמתקשה עם מגע, אנחנו רוצים לדעת, אהבתם את הדבר הזה, או שאתם שותפים לדעתנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully