וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Activision Blizzard מאיימת על סוני

כשמנכ"ל Activision Blizzard אומר שהוא שוקל להפסיק לתמוך בפלייסטיישן 3 ו-PSP, זהו בלוף, אבל בלוף מוצלח ומתוזמן היטב

כשמנכ"ל חברת Activision Blizzard, בובי קוטיק, אמר בסוף השבוע שאם סוני לא תוריד את המחיר של פלייסטיישן 3, בחברה ישקלו להפסיק לתמוך בה וב-PSP בשנים הקרובות, הוא ביטא את היחס של חברות משחקים רבות כלפי הקונסולות של סוני. ה-PS3 היא עודנה הקונסולה היקרה ביותר בדור השביעי, שעולה כ-150 דולר יותר מה-Wii של נינטנדו וכ-200 דולר יותר מהגרסה הזולה של האקס-בוקס 360, וגם ה-PSP יקרה יותר המתחרה הגדולה שלה Nintendo DS. כתוצאה מכך, שתי הקונסולות גם מצליחות פחות ממתחרותיהן, זאת כשעל פי דיווחים מאולפני פיתוח גדולים העבודה על כותרי PS3 קשה ומסובכת יותר מפיתוח עבור הפלטפורמות האחרות.

ניצני ההתנגדות הזו כבר צצו בעבר. Valve – אחת מחברות הפיתוח המוערכות בתעשייה, מסרבת לפתח לפלייסטיישן 3. לראיה, גרסת PS3 של Orange Box הותאמה לקונסולה בכלל על ידי Electronic Arts, כשהיא מקבלת הרבה פחות תמיכה מתמשכת מהגרסאות האחרות, ו-Left 4 Dead לא הגיע כלל לפלייסטיישן 3.

פלייסטיישן 3 איננה כשלון

אז עד כמה האיום הזה רציני? לא מאוד קשה לומר – הוא לא. אי-ההצלחה של פלייסטיישן 3 היא עדיין מאוד יחסית. על פי האתר VGchartz נמכרו ברחבי העולם 22.75 מיליון יחידות של הקונסולה – לא מספר נמוך במיוחד. תוסיפו לזה גם את העניין של היעדר פריצות, מה שמכריח את שחקני PS3 לקנות משחקים מקוריים, ותקבלו פלטפורמה עם פוטנציאל רב, בייחוד בשנים הבאות.

אבל לפני כן, המחיר שלה צריך לרדת. זו הנקודה אותה ניסה בובי קוטיק להעביר באמצעות התעלול יחצ"ני שלו. למה תעלול יחצ"ני? כי ברגע בו תוכרז ירידת המחירים של ה-PS3, ולא מעט אנשים בתעשייה מעריכים כי זה יקרה בקרוב, או לפחות לפני תקופת החגים של החורף, תוכל אקטיוויז'ן בליזארד לבוא ולרמוז כי היא, היא זו שלחצה על סוני להוריד את המחיר.

בסוני לא מגיבים



בסוני, אגב, הסתפקו היום בתשובה מאוד לאקונית. "אנחנו מעריכים את דעותיהן של שותפותינו ואת הזכות שלהן להביע את הדיעות האלה, אבל לא נגיב על הסיפור הזה" אמרו. ומה כבר סוני יכולה לומר, האמת? שום דבר. בחברה מסרבים להגיב על סיפורי הורדות המחירים, ולא בכדי. אם יגידו עכשיו שהם יורידו את המחיר בקרוב, אף אחד לא יקנה PS3 במחיר הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully