וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניגון של פלאפון

פלאפון תשיק ביום שלישי שירות מוזיקה מקוון שיתן למנויו גישה לקטלוג של כרבע מיליון שירים מהסלולר או מהמחשב

חברת פלאפון תשיק ביום שלישי את musix - שירות המוזיקה המקוון של החברה, המאפשר בתמורה לתשלום חודשי גישה בלתי מוגבלת לקטלוג של כרבע מיליון שירים. הגישה מתבצעת דרך המכשיר הסלולרי או דרך אתר השירות במחשב האישי, כשבגישה מהמחשב המוזיקה מוזרמת למחשב ובגישה מהסלולרי ניתן להוריד קבצים המוגנים במנגנון נז"ק (ניהול זכויות קניין) כשאלה יפעלו כל עוד אתם משלמים על השירות.

לדברי אנשי פלאפון, באתר החדש כרבע מיליון שירים, מהם כ-35אלף בעברית. החברה עובדת עם מרבית הלייבלים הגדולים בישראל (הד ארצי, הליקון, NMC, התו השמיני, הפקות המזרח) ועם לייבלים רבים בחו"ל. בולטים בהיעדרם שניים מ-4 הלייבלים הגדולים בעולם - יוניברסל וסוני, כש-EMI ווורנר דווקא הצטרפו למיזם. אין בשירות כרגע אפשרות לשמוע תחנות רדיו או תקליטי מערכונים, אך בפלאפון לא שוללים צירוף אופציות אלה.

מעבר ליכולת השמעת שירים, כולל השירות החדש פלייליסטים שנערכים על ידי עורכים מקצועיים, יכולות יצירת רשימות נגינה שמתעדכנות הן באתר והן בתוכנה הסלולרית ויכולת לשמור אלבומים מועדפים לגישה קלה.

musix יהי זמין לבעלי טלפונים סלולריים הפועלים ברשת GSM של פלאפון, במחיר של 19.90 ש"ח בחודש, כשהחודשיים הראשונים הם חינם וללא כל התחייבות.

גילוי נאות: וואלה! ופלאפון הנן חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully