וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיקרוסופט חוקרים ומפתחים

מרכז המחקר והפיתוח הישראלי של החברה הציג היום את האנטי וירוס החינמי ופתרון SMS למסנג'ר. שניהם פותחו בארץ

במרכז המחקר ופיתוח המקומי של מיקרוסופט הציגו מוצרים חדשים שפותחו בארץ במהלך השנה האחרונה

במרכז הפיתוח של מיקרוסופט הוחלט לחשוף מספר פרויקטים עליהם עובדים אנשי המרכז בשנה האחרונה. הכרזות מרעישות לא היו באירוע, שנערך היום (שני), אבל הצצה אל מספר טכנולוגיות חדשות דווקא כן.

נתחיל מ-MSE – Microsoft Security Essentials. מדובר בפתרון אבטחה חינמי למשתמשים ביתיים, הידוע בשם הקוד Moro, שגרסת הבטא שלו תושק מחר ב-3 מדינות (ארה"ב, ברזיל, ישראל). במרכז מו"פ אומרים כי התוכנה החדשה פותחה במרכז המקומי, ובהדגמתה הוצגה היכולת לפעול גם על מחשבי נטבוק במהירות גבוהה יחסית. כמו כן, הממשק של MSE נראה פשוט לתפעול, ומפתחיו מבטיחים שהוא לא מכביד על המערכת ולא מציק למשתמש עם הודעות מיותרות.

במקביל מפתחים בישראל גם פתרון לבתי עסק וחברות גדולות, שפועל על כל מערכות ההפעלה ועם כל הדפדפנים כדי למנוע הורדה של נוזקות למחשבים. הפתרון הזה איננו חינמי, אך במיקרוסופט טוענים כי הינו זול משמעותית מתוכנות מתחרות, זאת כשהוא גם מהיר יותר ויעיל יותר.

המסנג'ר מגיע ל-SMS

שירות נוסף שמפותח בישראל אך לא מושק כאן בינתיים מאפשר אינטגרציה בין מערכת ה-SMS של טלפונים סלולריים לבין המסנג'ר. לאחר הרשמה דרך המחשב, בוחר המשתמש את חבריו איתם ירצה לשוחח גם דרך הטלפון, והמערכת מקצה לכל אחד מהם מספר טלפון ייחודי. כך, ניתן לא רק לענות להודעות באמצעות SMS, אלא גם ליזום שיחות.

עוד מוצר שהוצג באירוע העיתונאים הוא Headlight – מערכת פרסום המבוססת על SeaDragon, ממשק המאפשר הצגה של תמונות ענקיות בלי זמני טעינה גבוהים. כך, ניתן יהיה לעשות Zoom in לתמונה שבפרסומת כדי לראות שבתוכה נמצאות תמונות קטנות יותר עם פרטי המוצר בלי שזה יצריך הרבה משאבים וזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully