וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תרגישו צריבה קלה

גאדג'ט היום הוא מכונת צריבה אוטומטית עם יכולות מרשימות של שכפול דיסקים והעברת התוכן שלהם למחשב

יש האומרים שהעתיד שייך לשבבי זכרון, ואילו הדיסקים ייעלמו ממש בקרוב. יכול מאוד להיות שזה נכון, אבל כיום אנחנו עדיין חיים במציאות בה לא מזיק שלמחשב שלכם יהיה צורב, או לפחות נגן, שיכולים להתמודד עם פיסות הפלסטיק העגולות האלה.

ואם בצורבים עסקינן, כזה הוא גם גאדג'ט היום, Nimbie שמו. אבל לא מדובר בצורב רגיל - אלה לא מגניבים בעליל - אלא במכונת צריבה מיומנת ומרשימה. לנימבי מקום ל-100 דיסקים ומערכת אוטומטית שמחליפה ביניהם בתוך הצורב, אבל גם מכונות כאלה כבר קיימות בשוק. מה שמבדיל את המוצר הזה ממתחריו הן האפשרויות שהוא פותח בפניכם כשאתם מחברים אותו למחשב.

רוצים לעשות עותקים של 50 דיסקים שונים? אין בעיה. שימו אותם במנגנון של Nimbie וביניהם שימו דיסקים ריקים - המכשיר כבר יידע לשמור את המידע על הדיסק הראשון ולהעביר אותו לשני. רוצים להעביר את ספריית המוזיקה שלכם מדיסקים ל-mp3? גם לא בעיה - שימו 100 דיסקים ולכו לעבודה, הוא כבר יעשה את עבודה. רוצים לצרוב 200 עותקים מהדמו שלכם אבל יש לכם רק 100 דיסקים? בניגוד למערכות אחרות, זו מאפשרת לכם להוסיף עוד מתי שתרצו, כך שאתם יכולים לשים בינתיים את הדיסקים שיש לכם וללכת לקנות חבילה נוספת.

ה-Nimbie מגיע בשלוש גרסאות - הראשונה רק צורבת, השניה גם מציירת על הדיסקים באמצעות טכנולוגיית Lightscribe ואילו השלישית כוללת צורב בלו-ריי. מחיר השתיים הראשונות הוא 599$, ואילו השלישית עולה 1,199 דולרים.

עוד לא תם עידן הדיסק

עדיין משתמשים בצורבי דיסקים, או שלדעתכם הגיע הזמן להתקדם לזכרונות USB?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully