וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטבוק של אנרג'ייזר

דידי חנוך

24.6.2009 / 13:11

Asus Eee 1000HE הבטיח להיות המחשב הנייד שעובד כל היום. הבטיח, וקיים

נהיה קצת בעייתי לכתוב סקירות על נטבוקים. לכולם יש פחות או יותר את אותו המעבד, הם מאד דומים פיזית, ויש להם תכונות כמעט שוות. הדברים נכונים עוד יותר כאשר מדובר במחשב כמו ה-1000HE, שזהה כמעט לחלוטין בתכונותיו לדגם 1000 שסקרנו כאן בשנה שעברה.

אבל לפני שנגיע למה שחדש בו, להלן תקציר העניינים: נטבוק. קטן. מקלדת בינונית. חמוד. זול. קל. יש קישור לסקירתו המצוינת של עידן דקל את הדגם הקודם, אם אתם מעוניינים בהרחבה.

סוללה

יש הבדל משמעותי אחד בין הדגם הזה לקודמו, והוא הסוללה. מדובר בסוללת 6 תאים בלבד, אבל עם הספק של 8700 מיליאמפר, שמשפיעה על המחשב בשני אופנים: הוא כבד יותר מקודמו (אם כי עדיין די קל), ויש לו זמן סוללה שמצדיק את המדבקה "מחשוב לכל היום" שמודבקת עליו.

לא מדובר, כמובן, במחשב שימשיך לעבוד במשך יממה. ל-Eee 1000HE זמן סוללה של עד 9.5 שעות. ולמעשה, הוא בהחלט עשוי שלא להגיע למספר זה. אם תשתמשו בוייפיי, תצפו בוידאו ובאופן כללי תעשו שימוש מסיבי במחשב, הרי שהמספר ירד לשש או שבע. אם זה נשמע לכם מעט, הרי שכדאי לזכור ששימוש דומה מביא מחשב נייד ממוצע - בעל זמן סוללה של כשלוש שעות - לסביבות השעה וחצי במקרה הטוב.

מבחן התוצאה במקרה של Eee 1000HE פשוט: האם, במהלך מספר ימי שימוש, מצאנו את עצמנו נאלצים לטעון אותו במשך היום? התשובה היא לא. אם המחשב הזה היה איתנו בתערוכות בחו"ל, הרי שחיינו היו קלים יותר, ונעדרים את אלמנט הבעתה הבלתי פוסקת שמגיעה עם החשש פן הוא יפסיק לעבוד לפני שיסתיים רצף מסיבות העיתונאים.

לסיכום

שמונת החודשים מאז סקירת Eee 1000 הובילו גם לירידה במחיר. הדגם הנוכחי עולה פחות ממה שקודמו עלה בזמנו, והחסרון היחיד שלו הוא שיחסית לנטבוק, הוא קצת כבד. כשמדובר במחשב נייד שעדיין שוקל פחות מ-2 קילו, ונותן יום עבודה ללא חיבור לחשמל, מדובר כאן בטרייד אוף משתלם. כמו במקרה של קודמו, עדיין מומלץ לשחק איתו בחנות ולראות האם אתם יכולים לחיות עם המקלדת שלו. אבל אם כן, הרי שהמחשב מומלץ בהחלט.

מספרים

דגם: Asus 1000HE
משקל: 1.45 קילוגרם
מעבד: אינטל אטום 1.66 גיגהרץ
מסך: 10 אינץ'
מצלמת רשת: 1.3 מגפיקסל
מחיר בזאפ: 1,925 עד 2,490 ש"ח

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully