וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיסק און קי האלחוטי

דידי חנוך

24.6.2009 / 2:04

Leyio מאפשר להעביר קבצים אלחוטית במהירות רבה, והוא גם דיסקונקי של 16 גיגה עם זיהוי ביומטרי. הוא גאדג'ט היום

האם זיכרונות הפלאש כפי שאנו מכירים אותם כיום מתקרבים לסוף חייהם? האנשים מאחורי Leyio בהחלט מקווים שכן. מדובר באחד המוצרים הראשונים שמגיעים לשוק שמשתמשים בטכנולוגיית UWB, אחת הטכנולוגיות האלחוטיות שאמורות להחליף את USB ובלוטות' בגרסה אלחוטית יותר של האחד ומהירה יותר של השני.

המכשיר כולל נפח אחסון של 16 גיגה, ומסך בגודל 1.5 שמאפשר ניווט בתכניו. אם תפגשו משתמשי לייאו אחרים, תוכלו לשלוח להם קבצים מהמכשיר במהירות של 10 מגה לשניה במרחק 3 עד 5 מטרים לאחר שתזווגו ביניהם. אם תרצו להעביר את התכנים למחשב, הרי שהמוצר כולל דיסקונקי מובנה בנפח 2 גיגה, אליו ניתן להעביר קבצים שאותם אפשר לשים בכל מחשב.

על מנת להגן על הנתונים שלכם, הלייאו מצויד בקורא טביעות אצבעות, כך שגם אם תאבדו את המכשיר הקטן תוכלו לדעת שהמידע שלכם מוגן לפחות במידה מה. Leyio נמכר כעת במחיר של 129 לירות שטרלינג.

אבל זה בהחלט אחד מהמקרים בהם אנו מבקשים שתחשבו על המכשיר הזה מעבר למחירו הנוכחי והצורך שאנשים אחרים יחזיקו מכשירים דומים על מנת שהוא יהיה שימושי. במקום זאת, תחשבו על הפוטנציאל של הטמעת הטכנולוגיה הזאת בנגן או בטלפון סלולרי. תחשבו על הקלות של העברת נתונים וקבצים לאנשים שתפגשו. Leyio הוא מכשיר מגניב, אבל הרבה מעבר לכך, הוא מכשיר שמסמן פוטנציאל.

מעבירים קבצים?

ומה אתם אומרים? רוצים דרך להעביר קבצים מהר יותר לאנשים שתפגשו?

  • עוד באותו נושא:
  • uwb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully