וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מכריזה על מכשיר האנדרואיד Hero

דידי חנוך

24.6.2009 / 14:48

חברת הסלולר מכריזה היום על מכשיר אנדרואיד השלישי שלה, Hero, שכולל ממשק חדש ותמיכה בפלאש

חברת HTC, שהיתה הראשונה שהשיקה מכשירים עם אנדרואיד, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל, משיקה היום מכשיר דגל חדש. שם המכשיר, עליו הכריזה החברה בלונדון היום, הוא Hero. המכשיר מצויד בכל מה שניתן לצפות: מסך מגע בגודל 3.2 אינץ', וייפיי, GPS, שקע אזניות סטנדרטי ומצלמת 5 מגפיקסל. כמו HTC Magic, המכשיר השני של החברה שהושק כבר באירופה ויושק בקרוב בארצות הברית, גם Hero אינו מגיע עם מקלדת מלאה.

אבל אלה לא הדברים שהופכים את Hero למכשיר חשוב. מדובר במכשיר הראשון בו מיישמת HTC את המיומנויות שרכשה בעבודה עם מכשירי חלונות מובייל ומוסיפה ממשק משלה מעל אנדרואיד. הממשק, המכונה HTC Sense, כולל שילוב של רשתות חברתיות באמצעות וידג'טים, תוך מתן דגש על פייסבוק, טוויטר ופליקר.

בנוסף, מדובר במכשיר האנדרואיד הראשון שיגיע עם תמיכה מלאה בפלאש. במכשיר ניתן יהיה לשחק במשחקי פלאש ולצפות בסרטוני פלאש ברשת, כאשר הוא תומך בכ-80 אחוז מתכני הפלאש שתוכלו למצוא ברשת, תמיכה שצפויה להשתפר במשך החודשים הקרובים. תמיכה מלאה בפלאש, יש לציין, צפויה להגיע לכל פלטפורמות הסמארטפונים הגדולות - אנדרואיד, S60 של נוקיה, חלונות מובייל, WebOS של פאלם - פרט לאייפון.

המכשיר ישווק באירופה בחודש יולי ובאסיה בסוף הקיץ. לא ברור האם ומתי ישווק בישראל, בה עדיין לא החל שיווק רשמי של אף מכשיר אנדרואיד באמצעות אחת המפעילות הסלולריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully